آژانس کاریز

آسیاگردی با کاریز

از بزرگترین شهرها گرفته تا جزایر دور افتاده ، برترین نقاط سفر آسیا دوزهای دلچسب از ماجراجویی ، تاریخ و فرهنگ باستان را ارائه می‌دهند. پس از در نظر گرفتن قیمت‌های محلی ، قابلیت دسترسی و انواع جاذبه‌ها در هر مقصد ، همراه با بازخورد مسافران ، آژانس کاریز بهترین مکان‌ها را برای بازدید در آسیا را به شما معرفی ‌می‌کند.

آژانس کاریز

هوی آن ، ویتنام

بیشتر بازدیدکنندگانی که به ویتنام می‌روند در هانوی یا شهر هوشی مین اقامت می‌کنن یا مستقیم به خلیج هالونگ و ساحل می‌روند. اما می‌توان گفت بهترین مکان ویتنام برای بازدید یک راز کاملاً محافظت شده است.

شهر باستانی هوی آن یکی از قدیمی‌ترین بندرهای تجاری آسیا و یک میراث جهانی یونسکو است که یک توقفگاه مهم تجاری برای تجارت کشتی ها تا قرن 15 است ، هنوز هم بیشتر معماری اصلی خود را به صورت ساختمان‌های قاب چوبی ، کرکره‌های رنگارنگ استعمار فرانسه و سقف‌های کاشی کاری چینی حفظ کرده است.

ساختمان‌های مذهبی ، حیاط‌ها و مغازه‌ها در کوچه‌های باریکی در سراسر شهر باستانی ، مرکز تاریخی هوی آن کنار هم قرار گرفته اند. هر چرخه ماه کامل ، هوی آن جشنواره فانوس را جشن می‌گیرد ، که از طریق اجسام نور از نیاکان تجلیل می‌کند.

شب قبل از ماه کامل ، تمام چراغ های شهر باستان خاموش شده و فانوس ها و شمع های رنگارنگ بر روی پنجره ها ، داخل خانه ها و قایق هایی که در پایین رودخانه شناور هستند قرار داده می‌شود.

بازدیدکنندگان در سایر مواقع سال هم می‌توانند با پیاده روی در هوی آن موزه تاریخ و فرهنگ را کشف کنند. پل ژاپنی تحت پوشش قرن 17 و خانه قدیمی تان کی ، خانه بازرگان قرن 18 که حفظ شده است نیز از دیگر دیدنی‌‌های این شهر است.

آژانس کاریز

کیوتو ، ژاپن

گلبرگ‌های شکوفه‌های گیلاس که زیبایی چشم نوازی دارد ، حفره چشمه آب که در سکوت یک باغ صخره‌ای زیبا نفوذ می‌کند ، یک جفت گیشا با لباس ظریف بین چایخانه‌های چوبی پرواز می‌کند همه و همه در کیوتو ژاپن وجود دارد چیزی فراتر از تصور شما.

کیوتو از سال 794 میلادی تا 1868 به عنوان پایتخت ژاپن شناخته می‌شد و به عنوان قطب فرهنگ ، هنر و آموزش ژاپن رونق یافته است. با توجه به احترام این شهر به تاریخ خود ، تعجب آور نیست که سالانه میلیون ها نفر برای گرفتن عکس لحظه ای از ژاپن شاهنشاهی از کیوتو دیدن می کنند.

زیارتگاه ها و بتکده های شینتو با قدمت چندین قرن در شهر مشترک دفتر مرکزی شرکت هایی مانند نینتندو و تولید کننده لوازم الکترونیکی Kyocera هستند. تلفیق کیوتو از دوران باستان و معاصر آن را به شهری پر جنب و جوش تبدیل کرده است که مطمئناً در فضای زمین گیرکننده میزبان گردشگران بسیاری است.

آژانس کاریز

لوانگ پرابنگ ، لائوس

لوانگ پرابنگ و 33 روستای اطراف آن بخشی از میراث جهانی شهر یونسکو در لوانگ پرابنگ هستند. این مناطق با هم ، میزبان ترکیبی باورنکردنی از میراث فرهنگی و معماری هستند که در طول قرن ها لائوس را شکل داده است.

Wat Wat Xieng Thong یا “معبد شهر طلایی” نمونه خوبی از این مورد است ، سازه‌ای در قرن شانزدهم که نمونه‌های خیره کننده‌ای از هنرها و صنایع دستی لائوس را به نمایش می‌گذارد اما همچنین مکانی تاریخی با اهمیت است که زمانی همه پادشاهان لائوس تاجگذاری می کردند.

درست در مرکز شهر ، کوه فوسی محل زندگی وات چوم سی است و پس از رسیدن به بالای قله ، یکی از بهترین مناظر شهر را ارائه می‌دهد. بهتر است لوانگ پرابنگ را با پای پیاده یا با دوچرخه جستجو کنید ، در کوچه پس کوچه های باریکی که معابد ، خانه ها و ساختمان های استعماری در فضایی هماهنگ با هم مخلوط می‌شوند حیرت زده می‌شوید.

درست در خارج از شهر و با رانندگی از طریق تپه های شیب دار ، سرسبز و شالیزارهای برنج ، تعدادی مکان طبیعی وجود دارد که ارزش بازدید را دارد. غارهای Pak Ou که در بالای رودخانه مکونگ قرار دارند و صدها مجسمه چوبی مینیاتوری بودا را در خود جای داده اند و آبشارهای سه سطح Kuang Si از سفرهای روزانه محبوب در لوانگ پرابنگ هستند.

آژانس کاریز

معرفی سه مورد از بهترین مقاصد گردشگری در آسیا

شبه جزیره ماکائو – چین

سفری کوتاه با کاریز در آسیا

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید