تور اروپا

جاذبه‌های بارسلونا

پایتخت پر جنب و جوش کاتالونیا ، بارسلونا یک شهر ساحلی خیره کننده است که زیبایی و سبک آفتابی او را به رخ می‌کشد. مناظر باشکوه ، معماری چشمگیر و جاذبه‌های عالی فرهنگی، مقصدی جذاب را ایجاد می‌کند. البته آب و هوای مطبوع مدیترانه‌ای به جذابیت آن می‌افزاید.

در این مقاله آژانس کاریز شما را با 5 مورد از جاذبه‌های گردشگری زیبای بارسلونا آشنا می‌کند.

 

آژانس کاریز

 

1.صومعه پدرالبس

زیبایی آرام صومعه پدرالبس بندری امن را برای مسافرانی فراهم می‌کند که می‌خواهند از هیاهوی بارسلونا فرار کنند. این صومعه گوتیک توسط ملکه السندا ساخته شد که برای گناهان خود آمرزش می‌خواست. این یک نمونه برجسته از معماری گوتیک کاتالان در نظر گرفته شده‌است.

راهروهای بیرونی قوسی شکل مشرف به درختان نخل هستند. سرنشینان اصلی آن، راهبه‌هایی از خانواده‌های عموماً نجیب بودند. آنها به محافظت از شهر می‌پرداختند. برخی از راهبه‌ها هنوز در صومعه زندگی می‌کنند که امروزه موزه شهر را در خود جای داده است.

آژانس کاریز

2.شهربازی تیبیدابو

شهربازی تیبیدابو یک پارک تفریحی است که در تیبیدابو در پشته کالسرولا در بارسلونا واقع شده است. این پارک در سال 1899 توسط کارآفرین سالوادور آندرو ساخته شد و در سال 1905 افتتاح شد.این پارک یکی از قدیمی ترین پارک‌های موجود در جهان است. این شهربازی طولانی ترین شهربازی اسپانیا و سومین پارک قدیمی اروپا است. بیشتر سواری‌های اصلی ، که برخی از آنها به اوایل قرن بیستم می‌رسد ، هنوز هم استفاده می‌شود. این پارک اکنون در اختیار شورای شهر بارسلون است.

آژانس کاریز

3.استادیوم نیوکمپ

نیوکمپ به معني زمين جديد ، يك استاديوم فوتبال در بارسلونا ، اسپانيا است که در سال 1957 افتتاح شد و از زمان تکمیل آن، استادیوم خانگی تیم بارسلونا است. با ظرفیت نشستن 99354 ، این بزرگترین استادیوم در اسپانیا و اروپا و چهارمین استادیوم بزرگ فوتبال در جهان از نظر ظرفیت است.

این استادیوم میزبان دو فینال جام ملت‌های اروپا / لیگ قهرمانان اروپا در سال‌های 1989 و 1999 ، دو فینال جام برندگان جام اروپا ، چهار بازی فینال جام نمایشگاه‌های بین شهرها ، پنج بازی سوپرجام یوفا ، چهار فینال کوپا دل ری ، دو فینال کوپا دی لالیگا بوده است، همچنین در جام جهانی فیفا 1982 میزبان پنج مسابقه از جمله بازی افتتاحیه ، دو مسابقه از چهار مسابقه در جام ملت‌های 1964 اروپا و فینال مسابقات فوتبال در بازی‌های المپیک تابستانی 1992 بود.

آژانس کاریز

4.موزه پیکاسو

موزه پیکاسو با بیش از 4000 اثر از این نقاش ، یکی از گسترده ترین مجموعه‌های آثار هنری پابلو پیکاسو ، هنرمند اسپانیایی قرن 20 را در خود جای داده است. موزه پیکاسو رابطه پیکاسو با شهر بارسلونا را نشان می‌دهد ، رابطه‌ای که در جوانی و نوجوانی شکل گرفت و تا زمان مرگ ادامه داشت. این موزه در پنج کاخ ​​قرون وسطایی مجاور در La Ribera بارسلون قرار دارد.

آژانس کاریز

5.کازا باتلو

کازا باتلو ساختمانی در مرکز بارسلونا است که توسط آنتونی گائودی طراحی شده است و یکی از شاهکارهای وی به حساب می‌آید. بازسازی خانه‌ای که قبلاً ساخته شده بود ، در سال 1904 توسط گائودی دوباره طراحی شد و پس از آن چندین بار مرمت شده‌است. دستیاران گائودی نیز در پروژه بازسازی مشارکت داشتند. نام محلی این ساختمان خانه استخوان‌ها است ، زیرا دارای کیفیت ارگانیک اسکلتی است. این مکان در Passeig de Gràcia در منطقه Eixample واقع شده است و بخشی از یک ردیف خانه معروف به Illa de la Discòrdia را تشکیل می‌دهد ، که شامل چهار ساختمان است.

آژانس کاریز



کتاب‌هایی که پیش از سفر به اسپانیا باید بخوانید

5 دلیل مهم برای سفر به اسپانیا

بهترین سوغات اسپانیا – تور اسپانیا

 

 

 

 

 

 


دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید