آژانس کاریز

جاذبه‌های بارسلونا – پارت دوم

در ادامه معرفی جاذبه‌های بارسلونا به 5 مورد دیگر از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

 

آژانس کاریز

 

1. خیابان لاس رامبلاس

La Rambla یا “لاس رامبلاس” ، که گاهی اوقات نامیده می‌شود ، مشهورترین بلوار بارسلونا است.

در اینجا شما نه تنها بسیاری از فروشگاه‌ها ، رستوران‌ها و ساختمان‌های جالب بلکه نمایندگان خیابانی را نیز خواهید یافت.مردم معمولا برای رفتن به لاس رامبلاس از مترو استفاده می‌کنند.

آژانس کاریز

2. موزه شکلات بارسلونا

به احتمال زیاد در موزه شکلات بارسلونا همه چیز کمی به هم ریخته است. مدت‌ها است که این شهر با همه چیزهای مبتنی بر کاکائو رابطه نزدیک دارد. به عنوان مثال ، اسپانیایی‌ها به طور تاریخی این محصول را از آمریکای مرکزی استخراج می‌کردند و گفته می‌شود که نیروهای پادشاهان بوربن روزانه به عنوان صبحانه مقدار شکلات دریافت می‌کردند. جدا از اطلاع از روند ساخت شکلات ، بازدیدکنندگان می‌توانند مجسمه‌های شکلات اصلی را تحسین کنند و در کارگاهی شرکت کنند تا یک روز شکلاتی داشته باشند.

آژانس کاریز

3.کاخ موسیقی کاتالان

کاخ موسیقی کاتالان بین سال‌های 1905 و 1908 به عنوان سالن کنسرت برای جامعه سرود Orfeó Català ساخته شده است ، The Palau de la Música Catalana توسط معمار Lluís Domènech i Montaner ، به سبک مدرنیست کاتالان طراحی شده است. بنای ذکر شده در یونسکو نمونه ای از سبک تزئینی آرت نوو آراسته است. نما فراوانی از موزاییک‌های پیچیده ، عناصر مجسمه سازی و کارهای آهنی نفیس است. دکوراسیون داخلی به همان اندازه فضای بیرونی آن رنگارنگ و خیالی است ، با یک سالن کنسرت شگفت انگیز که فضای الهام بخشی برای اجراهای موسیقی را فراهم می‌کند. سالن کنسرت که حدود 2200 نفر را در خود جای داده است ، تنها سالن اجتماعات اروپا است که در ساعات روز کاملاً با نور طبیعی روشن می‌شود.

آژانس کاریز

4. میرادور دی کلم

Mirador de Colom که در انتهای La Rambla در اسکله ایستاده است ، ادای احترامی است به کاشف کریستوفر کلمبوس ، که قبل از سفر به آمریکا به پایتخت کاتالان سفر کرده است. این بنای تاریخی همچنین یک برج دیدنی است که از طریق آسانسور قابل دسترسی است و مناظر پانوراما از شهر و دریا را ارائه می‌دهد.

آژانس کاریز

5. چشمه جادویی مونتجوئیک

یکی از کارهای مورد علاقه شبانه در بارسلونا تماشای فواره جادویی مونتجوئیک ، ابتدای آوودودا ماریا کریستینا در محله مونتجوئیک است. چشمه بزرگ آرت دکو توسط کارلس بویگاس برای نمایشگاه بین المللی 1929 که در مونتجوئیک برگزار شد، طراحی شده است. چشمه سحرآمیز مونتجوئیک با نور رقص و نمایش‌های فواره ای که موسیقی تنظیم شده است ، تمام سنین را به وجد می‌آورد. نمایش‌ها از پنجشنبه تا یکشنبه در تابستان و جمعه و شنبه در خارج از فصل برگزار می‌شود. نمایش‌های عصرانه چند ساعت طول می‌کشد و هر نیم ساعت یکبار جلسات موسیقی برگزار می‌شود.


 

آژانس کاریز

 

 

 

جاذبه‌های بارسلونا-پارت اول

کتاب‌هایی که پیش از سفر به اسپانیا باید بخوانید

5 دلیل مهم برای سفر به اسپانیا

بهترین سوغات اسپانیا – تور اسپانیا

 

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید