مجله گردشگری کاریز

10 دلیل اهمیت بریتانیا

آژانس کاریز

بریتانیا با تنوع بسیار زیبا و حیرت انگیز دارای جذابیت‌های منحصر به فرد و جاذبه‌های متعددی است که تقریباً هر کسی را که به این کشور سر می‌زند بسیار خوش شانس است و مجذوب آن می‌شود.

با اخذ ویزای انگلستان این فرصت استثنایی را از دست ندهید. آژانس کاریز از دلایل بدیهی تا مبهم ، 10 موردی را که در انگلستان شیفته آن می‌شوید را برایتان آورده است.

 

 

آژانس کاریز

 

 

1. سواحل زیبای دریا

از ماسه های طلایی گرفته تا سواحل بسیار سنگریزه و صخر‌ه‌های گچی سفید چشمگیر ، ساحل در انگلستان به تنهایی خیره کننده است.

2. رفت و آمد آسان است

در مساحت متوسط ​​229،848 کیلومتر مربع ، تقریباً به اندازه ایالت مینه سوتا ایالات متحده ، وسعت کم بریتانیا به این معنی است که می‌توانید با سهولت نسبی به نقاط مختلف سفر کنید.

برای مثال ، می‌توانید از لندن به ادینبورگ در کمتر از 5 ساعت با قطار برسید.

 

 

آژانس کاریز

 

 

3. پارک‌های ملی منحصربفرد

به عنوان بخشی از چشم اندازهای متنوع بریتانیا ، 15 پارک ملی شامل Cairngorms در اسکاتلند وجود دارد ، بزرگترین پارک از بین 15 پارک ، جنگل زیبای نیو در همپشایر و منطقه دریاچه ای معروف در شمال انگلستان.

علاوه بر این ، 46 منطقه با زیبایی طبیعی برجسته (AONB) در سراسر انگلستان و ولز وجود دارد.

 

4. تاریخ غنی

حتی در کوچکترین و دورافتاده‌ترین مکانها هم می‌توانید یک بنای تاریخی همانندکلیسا ، قلعه یا خانه ای کوچک پیدا کنید که قدمت آن‌ها به دهه 1600 برمی‌گردد.

 

 

آژانس کاریز

 

 

5. حومه‌ای زیبا و دیدنی

کمی دورتر از هر شهر بریتانیا و با یک رانندگی کوتاه خود را در میان تپه‌ها و دشت‌های چشم نواز ، زمین‌های کشاورزی باز و فضاهای کارت پستال مانند خواهید یافت.

بریتانیا روستایی سرعت کندتری را برای مقایسه شهرهای شلوغ و پرجنب و جوش فراهم می‌کند.

 

6. اختراعات شگفت انگیز

بدون بریتانیا جهان آن چیزی که امروز بود نمی‌شد. ما باید از بریتانیایی‌ها برای آنتی بیوتیک‌ها ، سیمان ، موتور جت ، تلویزیون ، قوطی قلع و شبکه جهانی اینترنت تشکر کنیم ، که این‌ها تنها تعداد اندکی از اختراعات کاربردی در زندگی بشر هستند البته شکلات تخته‌ای نیز از سوغات و اختراعات بریتانیایی‌ها هستند.

 

 

آژانس کاریز

 

 

7. شهرهای متنوع 

در شهرهای شلوغ بریتانیا چیزی برای هر سلیقه‌ و سنی وجود دارد. از لندن تا گلاسکو ، منچستر تا کاردیف ، هر شهر بریتانیایی شخصیت خاص خود را دارد. 66 شهر رسمی در سراسر بریتانیا وجود دارد که همه‌ی آن‌ها تماشایی و مجذوب کننده هستند.

 8. خانواده سلطنتی بریتانیا

قدمت پادشاهی بریتانیا به سال 1603 برمی‌گردد ، اگرچه قبل از آن انگلستان و اسکاتلند هر کدام پادشاهان خود را در 757 بعد از میلاد داشتند.

به عنوان چنین تاریخ جذاب امروزه با مجموعه‌های سلطنتی ، اقامتگاه‌های سلطنتی و جاذبه‌های سلطنتی در سراسر کشور باقی مانده است.

اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا از دیرباز وسواس زیادی برای رسانه‌های جهان داشته‌اند ، اما حتی اگر خودتان نتوانید نگاهی به آنها بیندازید ، باز هم می‌توانید از برخی از شکوه و مراسم جشن‌های سلطنتی لذت ببرید.

 

 

آژانس کاریز

 

 

9. صبحانه کامل انگلیسی

 صحبت از خوراکی‌ها  که می‌شود یکی از مهمترین دلایل برای شهرت انگلیس است. هیچ شروعی بهتر و دلچسب‌تر از این روز وجود ندارد که با یک صبحانه‌ی دلچسب و خوش طعم انگلیسی آغاز شود .

 10. مترو لندن

مترو لندن که مسئول سهولت گردش در یکی از شلوغ ترین شهرهای جهان است ، اولین ایستگاه راه آهن زیرزمینی بود که در سال 1863 افتتاح شد.

هر سال 1.265 میلیارد مسافر را به خود می‌بیند و شبکه آن 402 کیلومتر طول دارد. توقف‌های لوله برای لندن نمادین شده است. بازدیدکنندگان می‌توانند از تاریخ جذاب آن در موزه حمل و نقل لندن دیدن کنند.

 

 

آژانس کاریز

 

 

بهترین سوغات لندن – انگلستان

چشم لندن را بهتر بشناسید – انگلیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *