تور پاریس

هتل‌های شهر پاریس – تور پاریس 1400

شهر زیبای پاریس جذاب‌ترین مقصد توریستی جهان است. آمار نزدیک به ۴۰ میلیون بازدیدکننده در سال نشان از محبوبیت این شهر در بین گردشگران  و جذابیت پربازدیدکننده ترین مقصد توریستی جهان است، در تور پاریس آژانس کاریز شرکت نمائید تا شما هم محو این شهر رویایی شوید.

شهر زیبای پاریس که به شهر نور و عشق نیز معروف است، با قدم در هر گوشه و کنارش با زیبایی‌های خاص و منحصر بفردش هر گردشگری را در تور پاریس محصور و جادو می‌کند.

هتل‌های این شهر نیز از این قضیه مستثنی نیستند و هنر و زیبایی در هتل‌های این شهر نیز به چشم می‌خورد. در این مقاله آزانس کاریز شما را با چند هتل لوکس و جذاب شهر پاریس آشنا می‌کنیم.

 

 

 

آژانس کاریز

 

 

هتل اینترکنتینانتال پاریس   InterContinental Paris – Le Grand

این هتل ۵ ستاره سلطنتی روبروی اپرای گارنیر در منطقه مرکزی ۹ پاریس واقع شده است.

همچنین به دلیل وجود ایستگاه متروی اپرا که در چند قدمی این هتل قرار دارد به راحتی می توانید از هتل اینترکنتینانتال لوگارد به جاذبه های معروف شهر در تور پاریس دسترسی داشته باشید.

پرسنل این هتل بسیار مجرب و خوش برخورد هستند و به ۹ زبان زنده دنیا از جمله زبان فرانسوی، آلمانی، عربی، ایتالیایی، چینی، اسپانیایی، روسی، هلندی و انگلیسی صحبت می‌کنند.

این هتل علاوه بر امکانات رفاهی و منحصربفردی که ارائه می‌دهد به عنوان یک اثر تاریخی فرانسه به ثبت رسیده است و دارای امکانات کامل سونا و مرکز حمام آبگرم است که خستگی گردش‌های روزانه را از تن شما بیرون می‌کند. همچنین این مرکز تناسب اندام ۲۴ ساعته باز است.

آرایشگاه هتل زیبایی را به شما هدیه می‌دهد و می‌توانید در طول سفر از آن بهره ببرید. فاصله‌ی این هتل تا برج معروف و تماشایی ایفل تنها 2 کیلومتر است که با ۴۵ دقیقه قدم زدن، یا ۱۱ دقیقه رانندگی به این برج فلزی خواهید رسید.

 

 

 

آژانس کاریز

 

 

 

Ritz Paris هتل ریتز  

یکی از هتل‌های معروف هتل ریتز پاریس است که در قلب پاریس قرار دارد و موقعیت جغرافیایی بی‌نظیر این هتل امکان دسترسی به جاذبه‌های دیدنی شهر پاریس را فراهم کرده است.

سالن اپرای پاریس باغ تویلری در فاصله ۵۰۰ متری از هتل و همچنین موزه اورسی در فاصله ۹۰۰ متری از هتل قرار گرفته‌اند.

  این هتل ۵ ستاره دارای ۹۸ اتاق است و از امکانات هتل می‌توان به صندوق امانات، فروشگاه، اینترنت وای‌فای رایگان، رستوران، پارکینگ، استخر روباز، سونا، اسپا، ماساژ، بار، تراس، صبحانه در اتاق، سرویس اتاق، سیستم گرمایشی، تهویه مطبوع، خشکشویی، مرکز تجاری،‌ صندوق امانات، ‌فروشگاه، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری چمدان‌ها، روزنامه، ترنسفر هواپیمایی، صرافی، ورود حیوانات خانگی مجاز است، خدمتکار روزانه اشاره کرد.

 

 

 

 

آژانس کاریز

 

 

 

هتل گرند پاورز  Grand Powers

محدوده میان سه خیابان شانزه لیزه، مونتاین و جورج پنجم پاریس که به مثلث طلایی معروف است یکی از محبوب‌ترین محل‌ها برای رزرو هتل در تور پاریس است.

از بهترین هتل‌های پاریس و این منطقه هتل ۵ ستاره گرند پاورز است. برخی اتاق‌های این هتل کفپوش پارکت و شومینه دارند، در حالی که برخی دیگر دارای بالکنی هستند که در آن می‌توانید منظره‌ای بی نظیر رو به برج ایفل را تماشا کنید.

همچنین نزدیک بودن آن به تمام جاذبه‌های توریستی شهر پاریس از دیگر مزایای هتل گرند پاورز است.

از جمله امکانات جذاب هتل گرند پاورز حمام ترکی آن است که در کنار سوناهای موجود مجموعه‌ای فوق العاده برای مسافران فراهم کرده است.

 

 

 

آژانس کاریز

 

 

 

هتل رجینا پاریس  Regina paris

یکی دیگر از هتل‌های 5 ستاره پاریس که درست در قسمت مرکزی این شهر واقع شده در همسایگی موزه لوور و باغ تویلری قرار دارد.

از این رو اتاق‌های این هتل مشرف به این موزه‌ی معروف  و باغ زیبا بوده و در نتیجه می‌توانید در تور پاریس آژانس کاریز از تماشای آن لذت ببرید.

همچنین در رستوران این هتل می‌توانید از خوردن غذاهای فرانسوی و فصلی آن اذت ببرید.

از جمله امکانات برجسته این هتل می‌توان به قابلیت اجاره کردن خودرو و دوچرخه اشاره کرد. به این ترتیب بدون آنکه درگیر استفاده از وسایل نقلیه عمومی شوید، به راحتی قادر خواهید بود که بواسطه خودروی اجاره کرده بدون اتلاف وقت خود را به مقصد برسانید.

همچنین وجود سیستم تهویه هوا و گرمایشی، نگهداری از چمدان‌ها، صبحانه در اتاق، امکان به همراه داشتن حیوانات خانگی در هتل و… از جمله دیگر امکاناتی هستند که در هتل رجینا می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید.

 

 

آژانس کاریز

2 Replies to “هتل‌های شهر پاریس – تور پاریس 1400”

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید