تور پاریس

  محله لومره پاریس

لومره یا محله  Le Marais یکی از محبوب‌ترین محله‌های پاریس است که به خاطر جذابیت‌های قرون وسطایی ، خیابان‌های باریک سنگ فرش شده ، حیاط‌های پنهان و باغ‌های محصورکننده ، یک جامعه پر جنب و جوش از یهودیان و یک گالری پر رونق و فرهنگ کافه معروف است.

از لحاظ تاریخی ، این منطقه ، ساخته شده بر روی زمین باتلاقی (“marais”) ، محله منتخب اشراف از قرن 13 تا 17 بود. هتل‌های مجلل که در بازسازی و تخریب پاریس در قرن نوزدهم دست نخورده باقی مانده‌اند ، هنوز هم در خیابانها قرار دارند.

بسیاری از آ‌ن‌ها در حال حاضر برخی از بهترین موزه‌های شهر را در خود جای داده‌اند. چیزی که در محله لومره وجود ندارد بلوارهای بزرگ یا پارک‌های بزرگی است که در بیشتر نقاط دیگر شهر پاریس یافت می‌شود.

همه اینها خیابان‌های کوچک و پیچ و خم مانند هستند و نمایی از ظاهر 200 ، 400 ، حتی 600 سال پیش پاریس را در اختیار شما قرار می‌دهند برای دیدن این محله جذاب و دیدنی می‌توانید در تور فرانسه آژانس کاریز شرکت نمائید.

 

 

 

آژانس کاریز

 

 

 

منطقه عالی برای خرید در لومره 

طرفداران مد توجه کنند که لومره قطعاً یکی از بهترین مکان‌های پاریس برای خرید است! BHV MARAIS با گنبد زیبا و چشم انداز پرنده از هتل دو ویل ، نماد خرده فروشی پاریس است.

این فروشگاه بزرگ که در سال 1856 در قلب Le Marais خیابان دو ریوولی ساخته شده است که تمام مارک‌های برتر لباس زیر یک سقف جمع شده‌اند.

همچنین طیف گسترده‌ای از وسایل تفریحی و طراحی را در اختیار شما قرار می‌دهد و گزینه‌های متنوعی برای غذا خوردن دارد.

خیابان‌هایی مجاور مانند Rue des Rosiers، Rue Charlot، Rue du Rio de  Sicile  و Rue Vieille du Temple نیز پر از مغازه‌ها و بوتیک‌های منحصر بفرد است.

در چند وقت اخیر ، مارک‌های لوکس مانند کارل لاگرفلد ، گوچی و جان گالیانو نیز بوتیک‌هایی را در این منطقه افتتاح کرده‌اند. می‌توان گفت در لومره چیزی مناسب همه بودجه‌ها وجود دارد. 

 

 

 

آژانس کاریز

 

  

 

منطقه‌ای برای صرف غذاهای خوشمزه در لومره 

در تور پاریس و در هر زمان از روز هرچه که میل به خوردن آن دارید را در Le Marais چیزی با هر برای سلیقه‌ای پیدا خواهید کرد.

از جمله رستوران‌های منطقه برای ناهار یا شام می‌توان به Glou ، l’Art de la Truffe و Robert et Louise اشاره کرد که همگی جلوه‌ای معاصر به غذاهای سنتی فرانسوی می‌دهند.در Le Bel Canto ، در ساحل رود سن ، کارکنان نه تنها غذاهای خوب فرانسوی سرو می‌کنند ، بلکه آریاهای اپرا نیز می‌خوانند.

این محله دارای رستوران‌های با ستاره میشلن مانند L’Ambroisie on Place des Vosges و همچنین نانوایی‌های کلاسیک پاریسی است.اگر فقط یک میان وعده سبک می‌خواهید یا کمبود وقت دارید ، غرفه‌های غذاهای خیابانی زیادی در این منطقه وجود دارند که هر چیزی را که دوست دارید به فروش می‌رسانند، کرپ ، نودل یا نان شیرینی. بهترین فلافل پاریس را نیز می‌توانید در Marais پیدا کنید.

همچنین در تور تابستان پاریس و در گرمای تابستان ، چه چیزی بهتر از یک بستنی دلچسب است. محبوب‌ترین مکان‌های بستنی در این منطقه Pozzetto ، Amorino هستند.

 

 

 

آژانس کاریز

 

 

 

منطقه‌ای غنی از فرهنگ در لومره

موزه‌های لومره می‌توانند برای علاقه مندان به فرهنگ ، هر منطقه مورد علاقه خود را ارائه دهند.خواه هنرهای معاصر ، رمانتیسم قرن 18 و کلاسیسیسم یا جزئیات کمتر شناخته شده از تاریخ پاریس باشند.

موزه برجسته منطقه ، البته مرکز پومپیدو است که به دلیل اندازه بسیار زیاد و لوله‌های رنگی روشن که نمای بیرونی آن را تشکیل می‌دهد ، به راحتی قابل مشاهده است.

این مجموعه بزرگترین مجموعه هنرهای مدرن و معاصر فرانسه را در خود جای داده است. در حالی که آنجا هستید ، به طبقه بالا بروید تا یکی از نفس گیرترین مناظر پاریس را در تور پاریس نظاره کنید.

در موزه کنیاک جی ، بازدیدکنندگان می‌توانند آثار هنری ، مجسمه‌ها ، مبلمان با علامت سازنده و اشیاء گرانبها را در یک عمارت زیبای پاریس که متعلق به عصر روشنگری است ، مشاهده کنند.

موزه کارناواله یادگاری از انقلاب فرانسه و همچنین موارد مربوط به تاریخ پاریس را به نمایش می‌گذارد.این موزه دارای بیش از یک‌صد اتاق است؛ موزه دارای چندین باغ زیبا نیز می‌باشد که حال و هوای متفاوتی به این مکان بخشیده و گویی بازدیدکنندگان را به دنیایی دیگر می‌برند.

خانه ویکتور هوگو دقیقاً همانطور که نویسنده مشهور آن را ترک کرده ، حفظ شده است و موزه پیکاسو تعدادی از بهترین آثار هنری نقاش اسپانیایی را در کنار تعدادی نمایشگاه موقت به نمایش می‌گذارد.

در این منطقه یک باغ بزرگ که نام آنه فرانک بر روی آن نهاده شده در انتهای یک خیابان فرعی زیبا قرار دارد. باغ آنه فرانک کاملا دنج و ساکت بوده و محلی ایده آل برای فرار از خیابان‌های شلوغ و تنگ محله لومره است.

به هنگام حضور در باغ، به مطالعه یک کتاب در زیر مسیرهای مسقف و پوشیده از گیاه باغ مشغول شده یا از صرف نهار در کنار یک فواره لذت ببرید. یک زمین بازی نیز برای کودکان در باغ در نظر گرفته شده است.

باغ آنه فرانک در مجاورت موزه زیبای پوپی واقع شده که این مکان نیز ارزش دیدن دارد.

 

 

 

آژانس کاریز

 

 

 

منطقه‌ای عالی برای استراحت در لومره

در تور پاریس اگر به‌اندازه کافی در شهر قدم زده‌اید و خسته شده‌اید، به میدان ووژ بروید. این میدان بزرگ محلی ایده آل برای استراحت پس از یک گردش طولانی در محله لومره است.

دسته‌ای از درختان آراسته اطراف میدان را احاطه کرده‌اند و ۴ فواره بزرگ زیبا به همراه یک مجسمه برنزی از لویی ناپلئون در این مکان دیده می‌شود.

این میدان یکی از زیباترین و آرامش‌بخش‌ترین میدان‌های پاریس است. اطراف آن را خانه‌های بسیار زیبا و بزرگ با نمای خارق‌العاده احاطه کرده‌اند و همچنین ظاهر لوکسی دارد .

 

 

آژانس کاریز

هتل‌های شهر پاریس

معرفی برترین خیابان‌های پاریس

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید