تور آفریقا

جاذبه‌های گردشگری اصلی آفریقا کدامند؟

آفریقا قاره‌ای وسیع با متنوع‌ترین کشورهای جهان است. آفریقا مملو از جنگل‌های سرسبز داخلی و سواحل زیبا، به خودی خود یک جاذبه توریستی رو به رشد است. در اینجا لیستی از بهترین جاذبه‌های گردشگری آفریقا آورده شده است.

هر کشوری چیزهای منحصر به فردی برای ارائه دارد، از سنت و فرهنگ گرفته تا شگفتی‌های طبیعی، گردشگرانی را از سراسر جهان جذب می‌کند که به دنبال تجربه بخشی از آفریقا هستند.

انتخاب تنها یک دلیل برای سفر به آفریقا و انتخاب یک جاذبه غیرممکن است، برای کمک به شما در سفر به سمت ماجراجویی آفریقایی خود، در اینجا تنها 10 مورد از بهترین جاذبه‌های گردشگری آفریقا را معرفی می‌کنیم.

 

تور آفریقا

 

1.کیپ تاون، آفریقای جنوبی

تا آنجایی که بهترین جاذبه‌های گردشگری در آفریقا وجود دارد، کیپ تاون به عنوان یک شهر و منطقه اطراف آن بسیار ساده‌ترین و در دسترس‌ترین راه برای چشیدن طعم آفریقا به عنوان یک کل است.

کیپ تاون یکی از برترین مقاصد گردشگری در جهان است، ترکیبی رنگارنگ از مردم، فرهنگ‌ها، سنت‌ها، تاریخ، طبیعت و غذا، شاید بهترین راه برای تعریف شهر مادر باشد.

در اینجا یک گردشگر می‌تواند جاذبه‌های توریستی برتر در کیپ تاون آفریقای جنوبی را کاوش کند، همه چیز از جزیره روبن گرفته تا پارک ملی نمادین کوه تیبل، کیپ پوینت، کیپ واینلندز و خلیج کمپز و طعم هوای تازه کوهستانی و نسیم های اقیانوسی را در تمام طول سال بچشد. اگربرنامه ریزی خوب انجام بدهید، ممکن است بتوانید در یکی از بهترین جشنواره های موسیقی آفریقای جنوبی شرکت کنید.

بهترین زمان برای بازدید: فصل اوج از نوامبر تا ژانویه است. فصول مخفی (بهترین زمان برای محلی بودن) اکتبر و اواخر فوریه تا مارس است.

2.آبشار ویکتوریا، زیمباوه و زامبیا

آبشارهای زیمبابوه و زامبیا چیزی است که همه درباره آن شنیده‌اند و برای بسیاری، رویاهای آفریقایی با این مکان پر شده است. آبشار ویکتوریا یک جاذبه توریستی با مالکیت مشترک است و می توان از زامبیا یا زیمباوه آن را مشاهده و کاوش کرد.

یک آبشار با شکوه 108 متری از آب که اغلب «ابر که رعد و برق می‌زند» نامیده می‌شود، نه تنها یکی از برترین جاذبه‌های گردشگری آفریقا، بلکه در جهان است. آبشار ویکتوریا از  ده جاذبه توریستی مسحورکننده و الهام‌بخش آفریقاست که در تور آفریقای کاریز فرصت بازدید از این آبشار زیبا نصیبتان می‌شود.

بهترین زمان برای بازدید: فوریه تا مه است.

 

تور آفریقا

 

3.منطقه رودخانه اومو، اتیوپی

منطقه رودخانه اومو در اتیوپی یکی از دورافتاده‌ترین و منزوی ترین مکان‌های جهان است. دسترسی به گستره وسیع این دشت‌های زیبای آفریقا بسیار دشوار است. برای بازدید از این مکان و کاوش در اعماق فرهنگ آفریقایی که به سختی توسط جهان در قرن بیست و یکم لمس شده است اتیوپی تمایل زیادی به استقلال و فرهنگ منحصر به فرد خود با محدود کردن نفوذ خارجی دارد. با این حال، به آرامی درهای خود را باز می‌کند تا به بقیه جهان اجازه دهد بهشت ​​خود را تجربه کنند. هنگامی که از اتیوپی دیدن کنید، دیدگاه شما نسبت به آفریقا برای همیشه تغییر خواهد کرد و خواهید فهمید که چرا این کشور یکی از جاذبه‌های اصلی گردشگری در شرق آفریقا است.

بهترین زمان برای بازدید: سپتامبر تا آوریل – به خصوص اوایل سپتامبر و اواخر آوریل.

4.کوه کلیمانجارو، تانزانیا

کوه کلیمانجارو، یا برای بسیاری در انجمن صخره نوردی فقط «کیلی»، یک جاذبه توریستی مهم در آفریقا است. برای کسانی که به دنبال یک تعطیلات ماجراجویی هستند، سفر به قله کوه کلیمانجارو شاید مظهر چنین تعطیلاتی باشد.

با ارتفاع 5895 متری، حدود 5 تا 10 روز طول می‌کشد تا به قله بروید و به دامنه بلندترین کوه آفریقا برگردید. کوهنوردی واقعاً به تجهیزات تخصصی کوهنوردی نیاز ندارد، اما باید در مورد ترس از ارتفاع هشدار داده شود، این یک مشکل شایع در بین کسانی است که سعی در صعود دارند.

بهترین زمان برای بازدید: ژانویه تا مارس که بسیار سردتر با پتانسیل بارش برف و ژوئن تا اکتبر است.

5.ذخیره‌گاه ملی ماسایی مارا، کنیا

وقتی مردم به آفریقا فکر می کنید، به حیوانات وحشی و سافاری فکر می‌کنید. ذخیره گاه ملی ماسای مارا در کنیا یکی از 10 جاذبه گردشگری برتر آفریقا است و هر توریستی هنگام بازدید از آن تجربه متفاوتی دارد.

ماسای مارا یکی از 10 جاذبه توریستی برتر آفریقا است، نه تنها برای دیدن، بلکه به دلیل مهاجرت حیوانات وحشی آژانس کاریز امکان بازدید از این جاذبه بی‌نظیر را برایتان فراهم آورده است.

تورهای تخصصی زیادی در این ذخیره‌گاه طبیعی چشمگیر و با تجربه‌های مختلف تماشای بازی از وسایل نقلیه معمولی زمینی گرفته تا بالن‌های هوای گرم وجود دارد.

بهترین زمان برای بازدید: فصل سرد از جولای تا اکتبر بهترین زمان برای بازدید است. این فصل اوج است و ممکن است پرهزینه باشد.

 

 

بهترین زمان سفر به کیپ‌تاون آفریقای جنوبی-پارت اول

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید