تور آفریقا

بهترین زمان سفر به کیپ‌تاون آفریقای جنوبی

برنامه‌ریزی برای تعطیلات می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده باشد، اما قبل از شروع سفر باید تصمیمات بزرگی گرفت. یکی از آن‌ها تصمیم دررابطه‌با زمان سفر است اگر می‌خواهید به کیپ‌تاون آفریقای جنوبی سفر کنید حتماً این سوال در ذهنتان ایجاد شده که بهترین زمان سفر به این شهر چه زمانی از سال است.

بگذارید در همین ابتدای مقاله به شما بگوییم که بهترین زمان سفر به کیپ‌تاون آفریقای جنوبی برای گردشگران از مارس تا می و از سپتامبر تا نوامبر است. این فصل‌ها دارای آب‌وهوای حیرت‌انگیز، جمعیت کمتر و حتی گاهی قیمت‌های پایین‌تر هستند. تابستان کیپ‌تاون محبوب‌ترین (و گران‌ترین) زمان برای بازدید از این شهر است. هتل‌ها و جاذبه‌ها معمولاً در این ماه‌ها مملو از مسافران هستند.

اما باید به این نکته نیز توجه کرد که برای هر گردشگری اولویت‌ها و معیارها برای مشخص‌شدن بهترین زمان سفر ممکن است متفاوت باشد. از همین رو در این مقاله قصد داریم اطلاعات کاملی دررابطه‌با وضعیت ماه‌های مختلف در کیپ‌تاون آفریقای جنوبی ارائه دهیم تا بتوانید به بهترین نحو، بهترین زمان سفر به کیپ‌تاون آفریقای جنوبی را مطابق با خواسته‌های خود بیابید.

 

تور آفریقا

 

سفر به کیپ‌تاون آفریقای جنوبی در ژانویه و فوریه

ژانویه یکی از شلوغ‌ترین ماه‌های کیپ‌تاون است و دلیل خوبی هم دارد. معمولاً در این ماه، کیپ‌تاون دارای هوا گرم و آفتابی است و رویدادهای تابستانی زیادی برای شرکت در آن وجود دارد. میانگین دمای روزانه بین 17 درجه سانتیگراد (63 درجه فارنهایت) و 28 درجه سانتیگراد (82 درجه فارنهایت) است، اگرچه می‌تواند به 40 درجه سانتیگراد نیز (104 درجه فارنهایت) برسد.

کیپ‌تاون آب‌وهوای مدیترانه‌ای دارد، به این معنی که بارندگی آن در ماه‌های زمستان است، بنابراین ژانویه و فوریه بیشتر خشک هستند. در ژانویه و فوریه منتظر روزهای طولانی و گرم با آسمان آبی در کیپ‌تاون باشید، زمانی که خورشید فقط بعد از ساعت 20 غروب می‌کند و همیشه چیزی در جریان است. کیپ‌تاون یک مقصد فوق‌العاده برای موج‌سواری در ژانویه و فوریه است.

بسیاری از مردم معتقدند که ژانویه و فوریه بهترین زمان سفر به کیپ‌تاون آفریقای جنوبی است. در این ماه‌ها پروازها و محل اقامت در کیپ‌تاون کمی گران‌تر هستند و جاذبه‌های گردشگری آن می‌توانند شلوغ باشند، بنابراین ایده خوبی است که قبل از شلوغی برای بازدید از این شهر برنامه‌ریزی کنید. همچنین این ماه‌ها برای پیاده‌روی در سواحل، ورزش‌های آبی، بازدید از مناظر سرسبز، فعالیت‌هایی در فضای باز و ماجراجویی ایده‌آل هستند؛ بنابراین اگر به این فعالیت‌ها و آب‌وهوای گرم علاقه‌مند هستید ماه‌های ژانویه و فوریه می‌تواند بهترین زمان سفر به کیپ‌تاون آفریقای جنوبی برای شما باشد.

سفر به کیپ‌تاون آفریقای جنوبی در ماه مارس و آوریل

ماه مارس آغاز فصل پاییز است، زمانی که جمعیت عظیمی تعطیلات تابستانی را ترک کرده‌اند. در ماه‌های مارس و آوریل، رویدادهای بسیار بزرگی از جمله ماراتن دو اقیانوس، تور دوچرخه‌سواری کیپ‌تاون و آخر هفته عید پاک برگزار می‌شود که تعداد زیادی گردشگر محلی و بین‌المللی را به خود جذب می‌کنند.

این تعطیلات آخر هفته می‌تواند بسیار شلوغ باشد و پروازها و اقامتگاه‌ها از قبل رزرو می‌شوند و می‌توانند کمی گران‌تر از زمان‌های دیگر باشند. دمای هوا در ماه مارس و آوریل بین 15 درجه سانتیگراد (59 درجه فارنهایت) و 27 درجه سانتیگراد (81 درجه فارنهایت) است. تا آوریل، گاهی اوقات اولین جبهه‌های سرد زمستان شروع می‌شود و به طور متوسط شش روز بارندگی در طول ماه به همراه دارد. این ماه‌ها برای بازدید رویدادهای بزرگ، فعالیت و تفریح در فضای آرامش‌بخش و حضور در جمعیت کمتر بسیار ایده‌آل است؛ بنابراین اگر در سفرتان به دنبال همچنین اهدافی هستید مارس و آوریل می‌تواند بهترین زمان سفر به کیپ‌تاون آفریقای جنوبی باشد.

 

 

سفر به کیپ تاون آفریقای جنوبی در ماه می

در ماه می، کیپ‌تاون به طور قابل‌توجهی شروع به خنک شدن می‌کند ماه می زمانی است که اولین باران‌ها می‌بارد و دمای هوا در این ماه بین 13 درجه سانتیگراد (55 درجه فارنهایت) و 22 درجه سانتیگراد (72 درجه فارنهایت) است. گردشگران بسیار کمی در ماه می در کیپ‌تاون وجود دارند، بنابراین دسترسی آسان به تمام جاذبه‌های اصلی وجود دارد، اگرچه در معرض خطر باران قرار خواهید داشت.

در ماه می به‌ندرت باد می‌آید، بنابراین در روزهای صاف سواحل زیبا هستند. باران به طور متوسط ​​تنها 9 روز در ماه می‌بارد، بنابراین بسیاری از بعدازظهرهای آفتابی زیبا هنوز در ماه می و در کیپ‌تاون وجود دارد. ماه می همچنین ماهی است که غذاهای ویژه رستوران‌های زمستانی سالانه آغاز می‌شود و شما می‌توانید از بهترین تجربه‌های ناهارخوری جهان با کسری از قیمت معمول لذت ببرید. ارائه‌دهندگان اقامتگاه دارای تخفیف‌های ویژه زمستانی نیز هستند. ماه می بهترین زمان برای دوری از شلوغی و جمعیت، صرفه‌جویی در هزینه و داشتن اوقاتی عالی در این شهر فوق‌العاده است؛ بنابراین اگر اولویت شما در سفر به کیپ‌تاون این موارد است ماه می، می‌تواند بهترین زمان سفر به کیپ‌تاون آفریقای جنوبی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید