تور آفریقا

بهترین زمان سفر به کیپ‌تاون آفریقای جنوبی-پارت دوم

سفر به کیپ‌تاون آفریقای جنوبی در ژوئن، ژوئیه و آگوست

ژوئن، جولای و آگوست اواسط زمستان هستند، بنابراین بارانی‌ترین و همچنین سردترین ماه‌ها در کیپ‌تاون به شمار می‌روند، اما بسته به علایق شما می‌تواند بهترین زمان برای بازدید از کیپ‌تاون باشد. برای شروع به‌ندرت در جاذبه‌های برتر این شهر جمعیت زیادی وجود دارد. فقط مطمئن شوید که سفر شما با تعطیلی زمستانی سالانه Table Mountain (معمولاً برای دوهفته در پایان جولای) هم‌زمان نباشد.

غذاهای ویژه رستوران‌ها و اقامتگاه‌ها در این ماه‌های سردتر ادامه دارد و پروازها نسبت به دیگر زمان‌های سال بسیار ارزان‌تر هستند. دما در این ماه‌ها بین 11 درجه سانتیگراد (52 درجه فارنهایت) و 20 درجه سانتیگراد (68 درجه فارنهایت) است و بیشتر روزها 13 درجه سانتیگراد (55 درجه فارنهایت) است. باران به طور متوسط ​​10-11 روز در هر ماه می‌بارد. گاهی اوقات برف در مناطق کوهستانی مرتفع خارج از شهر می‌بارد، و روزهای صاف و منظمی در کیپ‌تاون وجود دارد که می‌توانید ناهار را در کنار یک شومینه با مناظر فوق‌العاده از کوه‌های پوشیده از برف و تاک‌های گسترده صرف کنید.

در روزهای صاف این ماه، پیاده‌روی در کیپ‌تاون باورنکردنی است. آبشارهایی وجود دارد که در جنگل‌های سبز رنگین کمانی پنهان شده‌اند و صبح‌ها اغلب مه زیبایی پدیدار می‌شود. جولای و آگوست نیز اوج فصل نهنگ است، زمانی که نهنگ‌های جنوب، راست و گوژپشت را می‌توان در آب‌های کم‌عمق در نزدیکی ساحل مشاهده کرد. این ماه‌ها برای مسافرت در ازدحام کمتر، بازدید از مناظر و آسمان شگفت‌انگیز، پیاده‌روی، تماشای نهنگ‌ها ایده‌آل است.

 

تور آفریقا

 

سفر به کیپ‌تاون آفریقای جنوبی در ماه‌های سپتامبر و اکتبر

سپتامبر شروع بهار در کیپ‌تاون است. این زمان از سال بیشتر به‌خاطر گل‌های وحشی معروف است. در سرتاسر کیپ‌تاون غربی، شکوفه‌ها مزارع و کوه‌های وسیعی را فراگرفته و منطقه را با چشم‌انداز رنگی ارائه می‌دهند. بارندگی‌ها کمی کاهش می‌یابد و فقط پنج تا هشت روز در هر ماه می‌بارد. دما بین 13 درجه سانتیگراد (55 درجه فارنهایت) و 21 درجه سانتیگراد (70 درجه فارنهایت) و بیشتر روزها 14 تا 16 درجه سانتیگراد (57-61 درجه فارنهایت) است.

تخفیف‌های ویژه زمستانی نیز در همین زمان به پایان می‌رسد، بنابراین روزهای سفرهای مقرون‌به‌صرفه به پایان رسیده است، اما برای روزهای گرم‌تر، طولانی‌تر، هوای خشک‌تر و ماجراجویی در فضای باز ارزش چند پنی اضافی را دارد. چندین جشنواره موسیقی عالی نیز برای شرکت وجود دارد. همچنین قیمت‌ها همچنان پایین‌تر است و مجبور نیستید با ازدحام جمعیتی که در تابستان وجود دارد مواجه شوید؛ بنابراین اگر این موارد برای شما ایده‌آل است ماه های سپتامبر و اکتبر می توانند بهترین زمان سفر به کیپ‌تاون آفریقای جنوبی برای شما باشد.

بازدید از کیپ‌تاون در ماه‌های نوامبر و دسامبر

در طول ماه‌های تابستان نزدیک به پایان سال، کیپ‌تاون واقعاً زنده می‌شود. روزهای طولانی و مطبوع برای مردم محلی و بازدیدکنندگان به طور یکسان لذت‌بخش است و مردم دسته‌دسته برای رفتن به سواحل، جاذبه‌ها، جشنواره‌ها و رویدادها بیرون می‌آیند. جشنواره‌های غذا و نوشیدنی‌ها، نمایش‌های موسیقی در فضای باز، مهمانی‌های ساحلی و انواع شادی‌های تابستانی در این ماه‌ها در کیپ‌تاون وجود دارد.

این ماه‌ها شروع فصل اوج هستند و هر روز و شب چیز جالبی در جریان است. باد در ماه‌های تابستان می‌وزد، اما این زمانی است که روزهای تابستانی عالی را نیز خواهید دید. تقریباً بارانی وجود ندارد و دما بین 17 درجه سانتیگراد (63 درجه فارنهایت) و 28 درجه سانتیگراد (82 درجه فارنهایت) افزایش می‌یابد. رفتن به جشن‌ها و مهمانی‌ها، رویدادها و فعالیت‌ها در فضای باز، پیاده‌روی‌های ساحلی، شنا و ماجراجویی در این ماه بسیار ایده‌آل هستند. اگر این موارد برای شما خوشایند است پس ماه‌های نوامبر و دسامبر می‌توانند بهترین زمان سفر به کیپ‌تاون آفریقای جنوبی برای شما باشند.

 

 

بهترین زمان سفر به کیپ‌تاون آفریقای جنوبی-پارت اول

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید