تور اروپا

راهنمای سفر به بارسلون

بارسلون در کشور اسپانیا، پایتخت پرجنب‌وجوش کاتالونیا و یک شهر ساحلی خیره‌کننده است که زیبایی و سبک زندگی آفتابی خود را به رخ می‌کشد. مناظر باشکوه، معماری خیره‌کننده و جاذبه‌های فرهنگی فوق‌العاده، بارسلون را به مقصدی جذاب برای سفر تبدیل کرده است. البته خوب است بدانید که آب‌وهوای مطبوع مدیترانه‌ای این شهر نیز بر جذابیت آن می‌افزاید.

درحالی‌که بارسلون دارای یک محله قرون وسطایی جوی به نام Barri Gòtic با محیطی تقریباً جادویی از دنیای قدیم است، اما به‌خاطر معماری مدرنیست خود شهرت بیشتری دارد. آنتونی گائودی با ساختمان‌های آوانگارد سورئالیستی خود اثری ماندگار در بارسلون بر جای گذاشت. تعدادی از این ساختمان‌ها در فهرست یونسکو هستند.

اگر قصد سفر به بارسلون را دارید توصیه می‌کنیم با تور اسپانیا آژانس کاریز همراه شوید. در تور اسپانیا شما می‌توانید به‌راحتی و به‌ دور از هرگونه دغدغه از گشت‌وگذار در نقاط گردشگری و زیبای بارسلون نهایت لذت را ببرید. در این مقاله کاریز قصد داریم شما را در سفر به بارسلون راهنمایی کنیم. تا انتهای این مقاله با کاریز باشید تا هر آن چه که باید درباره سفر به بارسلون بدانید به شما بگوییم.

 

تور اروپا

 

بهترین زمان سفر به بارسلون

بهترین زمان سفر به بارسلون در تور اسپانیا، از ماه می تا ژوئن است، زمانی که دمای ملایم با انبوهی از جشنواره‌ها که ظهور تابستان را جشن می‌گیرند، ترکیب می‌شود. اما گردشگران در ماه‌های جولای و آگوست که فصل اوج گردشگری بارسلون به شمار می‌رود ممکن است لذت چندانی از سفر به بارسلون نبرند. پس بهترین زمان برای بازدید از بارسلون چه زمانی است؟ در ادامه به طور مختصر در رابطه‌ با شرایط ماه‌های مختلف برای سفر به بارسلون توضیحاتی ارائه شده تا بهترین زمان سفر به بارسلون را باتوجه به خواسته‌های خود برگزینید:

  • ژوئن تا آگوست و تعطیلات رسمی: بهترین زمان برای جشنواره‌ها و رویدادها

در این ماه‌ها قیمت هتل‌ها در سراسر بارسلون به طور قابل‌توجهی افزایش می‌یابد. مردم محلی تمایل به ترک شهر دارند. همچنین در این ماه‌ها منتظر هوای گرم و آفتابی با کمی رطوبت باشید.

  • مارس تا می، سپتامبر و اکتبر: بهترین زمان برای قدم‌زدن طولانی در شهر

این ماه‌ها زمان خوبی برای بازدید از بارسلون است، با آب‌وهوای معتدل و صاف و جمعیت کمتر، اما اگر برای عید پاک به سفر می‌روید، حتماً از قبل محل اقامت خود را رزرو کنید. در ماه سپتامبر، دریا هنوز در بارسلون گرم است. برای لذت بردن از هوای دلپذیر دریای اسپانیا، در ماه می به این شهر سفر کنید.

  • نوامبر تا فوریه: بهترین زمان برای مسافرت مقرون‌به‌صرفه

در این ماه‌ها دما در بارسلون ملایم است و از کمینه 8 درجه سانتیگراد تا حداکثر 15 درجه سانتیگراد متغیر است. خیابان‌ها اغلب خالی هستند و هزینه‌های اقامت کاهش می‌یابد.

 

تور اروپا

 

مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری بارسلون

بارسلون در اسپانیا شهری پر از موزه‌ها، پارک‌ها، مکان‌های دیدنی آنتونی گائودی و دیگر جاذبه‌های دیدنی است. شهر بارسلون چیزی بیش از جاذبه‌ها و مناظر معروف مانند ساگرادا فامیلیا، پارک گوئل و کمپ نو را ارائه می‌دهد. در طول سفر خود به بارسلون در تور اسپانیا، می‌توانید از معروف‌ترین و محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری بارسلون بازدید کنید. در ادامه مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری بارسلون به همراه توضیحاتی مختصر ارائه شده‌اند.

کلیسای د لا ساگرادا فامیلیا در بارسلون

کلیسای د لا ساگرادا فامیلیا در قسمت شمالی شهر بارسلون قرار دارد و بر اطراف آن با 18 برج دوکی شکل که بالاتر از همه ساختمان‌های دیگر اوج گرفته‌اند، بر شهر تسلط دارد. این کلیسای تاریخی شگفت‌انگیز یکی از غیرمتعارف‌ترین کلیساهای اروپا به شمار می‌رود که در میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.

باری گوتیک (محله گوتیک) در بارسلون

برای 2000 سال، محله گوتیک مرکز معنوی و سکولار شهر بارسلون بوده است. بقایای ساختمان‌های روم باستان هنوز در این بخش از شهر یافت می‌شود و قرون‌وسطی با بناهای تاریخی فوق‌العاده در این محله به بهترین شکل نشان داده می‌شود. کلیسای جامع د لا سانتا کروز و سانتا اولالیا که عمدتاً بین قرن‌های 13 و 15 ساخته شده است، قلب محله گوتیک است. اطراف کلیسای جامع هزارتویی از خیابان‌ها و کوچه‌های سنگ‌فرش شده قرار دارد که از پیاده‌روی در آن لذت خواهید برد.

خانه آوانگارد کازا میلا در بارسلون

کازا میلا در بارسلون که در فهرست یونسکو ثبت شده است، مشهورترین ساختمان سکولار آنتونی گائودی در این شهر است. این خانه آوانگارد پرزرق‌وبرق که بین سال‌های 1906 تا 1912 ساخته شده است، بیشتر شبیه یک مجسمه است تا یک ساختمان کاربردی. شما می‌توانید در سفر به بارسلون در زیبایی این ساختمان بی‌نظیر غرق شوید.

 

تور اروپا

 

ساحل بوگاتل در بارسلون

یکی از بهترین سواحل اسپانیا در محدوده شهر بارسلون قرار دارد. مردم محلی برای آفتاب گرفتن، معاشرت، استراحت، بازی والیبال، موج‌سواری، کایت و کایاک سواری به ساحل بوگاتل در بارسلون می‌روند. این ساحل 600 متری دارای خط ساحلی شنی و امکانات رفاهی عالی برای گردشگران است.

کاخ موسیقی کاتالان در بارسلون

کاخ موسیقی کاتالان در بارسلون که بین سال‌های 1905 و 1908 به‌عنوان سالن کنسرت برای انجمن کرال ساخته شده بود، در فهرست یونسکو نمونه‌ای از سبک تزئینی آرت نو است. نمای این ساختمان دارای انبوهی از موزاییک‌های پیچیده، عناصر مجسمه‌سازی و آهن‌آلات نفیس است. دکوراسیون داخلی در سالن کنسرت نیز به همان اندازه رنگارنگ و فانتزی است. این تالار دلربا که با نقوش گل آرت نو و نقوش میوه آراسته شده است، محیطی شگفت‌انگیز برای اجرای موسیقی و لذت بردن از آن فراهم می‌کند.

پارک گوئل: پارک سورئالیست گائودی در بارسلون

این پارک مجلل 19 هکتاری در دامنه تپه رنگارنگ، شاد، و پر از هیاهو، در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. پارک گوئل که بین سال‌های 1900 تا 1914 ایجاد شد، شامل 12 هکتار باغ منظر با عناصر معماری سورئالیستی ایجاد شده توسط آنتونی گائودی و هشت هکتار از جنگل‌های بکر (جنگل کاج و باغ‌های زیتون) است. توصیه می‌کنیم در سفر به بارسلون در تور اسپانیا حتماً از این پارک بازدید کنید.

ساختمان کازا باتلو در بارسلون

یکی دیگر از آثار شگفت‌انگیز گائودی، کازا باتلو که در فهرست یونسکو ثبت شده است، یکی از مشخص‌ترین ساختمان‌های مدرنیستی در بارسلون است. این عمارت خارق‌العاده به‌عنوان یک اقامتگاه خصوصی برای تولیدکننده نساجی Josep Batlló i Casanovas طراحی شده است. این ساختمان رویایی با شکل‌های نوسانی آزادانه و نمای تزئینی‌اش، مانند قلعه‌ای از یک افسانه سورئال به نظر می‌رسد که بازدید از این بنا را شگفت‌انگیز کرده است و می‌توانید در تور اسپانیا از آن بازدید نمائید.

 

تور اروپا

 

موزه پیکاسو در بارسلون

موزه پیکاسو که در سال 1963 افتتاح شد، پنج کاخ قرون وسطایی را در محله گوتیک در Calle de Montcada اشغال می‌کند که به نام یک خانواده محلی مهم قرن دوازدهم نام‌گذاری شده است. مجموعه موزه بر آثار خلق شده توسط پابلو پیکاسو به‌عنوان یک هنرمند جوان تمرکز دارد. این مجموعه که شامل بیش از 4000 اثر است، استعدادهای هنرمند را در طول سال‌های شکل‌گیری خود نشان می‌دهد.

مناظر و موزه‌های هنر در مونتجوئیک

این محله بالای تپه در محل یک قبرستان قدیمی یهودیان قرار دارد و نام آن، مونتجوئیک است. یکی از برترین جاذبه های مونتجویک، موزه ملی هنر کاتالونیا است. این موزه، مجموعه‌ای استثنایی از هنر کاتالان از قرن 10 تا 20 شامل مجسمه‌سازی، نقاشی، طراحی، حکاکی و عکاسی را دارد. این موزه همچنین هنر رنسانس و باروک اروپایی و همچنین مجموعه‌ای از هنر مدرن را در تور اسپانیا به نمایش می‌گذارد که شامل آثار آوانگاردی است که پس از جنگ جهانی دوم خلق شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید