تور اروپا

راهنمای سفر به بارسلون-پارت دوم

محل اقامت در بارسلون: بهترین مناطق و هتل‌ها

از میان‌محله‌های اصلی بارسلون، بهترین مکان‌ها برای اقامت بارسلون در تور اسپانیا، محله گوتیک و لا رامبلا هستند. این امر به دلیل نزدیکی آنها به محبوب‌ترین مقاصد گردشگری و خریدهای سطح بالا است.

اگرچه هتل‌های خارق‌العاده فراوانی در بارسلون وجود دارد، اما ارزش آن را دارد که برخی از مناطق نزدیک این شهر را برای رزرو هتل در بارسلون در نظر بگیرید. ال بورن در بارسلون خیابان‌های هزارتوی جذابی برای کاوش دارد. همچنین میزبان مناظر مهمی مانند موزه پیکاسو، موزه هنر مدرن و کلیسای سانتا ماریا دل مار است.

منطقه مدرن و شیک ایکزمپل در فاصله چند قدمی بسیاری از جاذبه‌های شهر قدیمی بارسلون قرار دارد و برخی از مکان‌های باشکوه مانند کلیسای د لا ساگرادا فامیلیا و لاپدرارا گائودی را در خود جای‌داده است. در ادامه با برخی از بهترین هتل‌های بارسلون برای اقامت در این شهر بر اساس برخی از معیارها آشنا خواهید شد.

 

تور اروپا

 

محل اقامت لوکس در بارسلون

اگر واقعاً می‌خواهید در هتل‌های لوکس در تور اسپانیا استراحت کنید، هتل پنج‌ستاره سراس که زمانی استودیوی پابلو پیکاسوی 15 ساله بود، بهترین مکان در بارسلون است. تراس روی پشت‌بام هتل مشرف به بندرگاه بندر ول با مناظری خیره‌کننده از دریای مدیترانه است.

در همان نزدیکی، در محله گوتیک، هتل مرسر بارسلون قرار دارد که چندین ویژگی تاریخی اصلی، از جمله دیوار رومی و نقاشی‌های دیواری قرون وسطایی را حفظ کرده است. محوطه استخر روی پشت‌بام آن چشم‌انداز زیبایی از کلیسای جامع و گنبد سانتا ماریا دل مار دارد و صبحانه در پاسیویی آرام با درختان پرتقال سرو می‌شود.

محله ال راوال میزبان هتل کازا کمپر بارسلون است که فقط یک بلوک از لارامبلا فاصله دارد. همراه با امکانات و خدمات معمول یک هتل عالی، این هتل درجه یک مهمانان را با اسنک‌های نامحدود رایگان، شیرینی‌ها، سالاد، سوپ، ساندویچ، و مجموعه کاملی از نوشیدنی‌ها پذیرایی می‌کند. همچنین این هتل بسیار خانواده پسند است.

هتل ال پالاس نیز علی‌رغم موقعیت مکانی در منطقه تجاری بارسلون، در غرق کردن مهمانان در ظرافت دنیای قدیم عالی است. هر اتاق و سوئیت این هتل که توسط سزار ریتز در سال 1917 تأسیس شد، به طور کامل به شکوه سابق خود بازیابی شده است. اضافه‌شدن اخیر باغ دیانا با الهام از دهه 1920، با فواره‌ها، آلاچیق‌ها و بیش از 50 گونه گیاهی که فضای استخر پشت‌بام را تزئین کرده‌اند، محیط را بهبود بخشیده است.

 

 

محل اقامت در بارسلون بر اساس بودجه

یافتن هتل‌های ارزان بارسلون در مکان‌های شاخص به‌سختی انجام می‌شود، اما هتل سام هو در این شهر به‌نوعی توانسته است آن را تنها در دو بلوک لارامبلا و لا بوتیک مارکت محیا کند. برای کسانی که می‌خواهند کاوش کنند، ایستگاه اتوبوس فقط چند قدم دورتر است، یا افراد ماجراجو می‌توانند از میز تور داخلی دوچرخه کرایه کنند. اتاق‌های دارای موقعیت کارآمد ساده، مدرن و تمیز هستند و بسیاری از آنها دارای بالکن‌های جذابی هستند که مشرف به یک خیابان باریک هستند. یکی دیگر از هتل‌های ارزان اما باکیفیت بارسلون هتل پارالل است که اتاق‌های کوچک اما کارآمدی دارد. این هتل در لبه بیرونی محله ال راوال، نزدیک به چندین سالن کنسرت و تئاتر، و همچنین صومعه سنت پائو دل کمپ بارسلون با قدمت هزاره قرار دارد.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا اطلاعات کامل و مفیدی را برای آشنایی هرچه بیشتر شما دررابطه‌ با سفر به بارسلون ارائه دهیم. امیدواریم مطالب ارائه شده برای شما مفید و سودمند واقع شده باشد و بتوانید سفری عالی و لذت‌بخش در تور بارسلونا داشته باشید.

 

راهنمای سفر به بارسلون پارت اول

 

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید