تور اروپا

ارزان‌ترین کشورهای اروپایی برای سفر-پارت دوم

اروپا با تنوع زیاد، فرهنگ و تاریخ غنی و آب و هوای معتدل و دلچسب به مقصدی عالی برای گردشگران تبدیل شده است. نکته جالب توجه درباره تورهای اروپا این است که سفر از یک مکان به مکان دیگر معمولا بیش از چند ساعت طول نمی‌کشد؛ زیرا بیشتر شهرها به هم نزدیک هستند. 

در ادامه معرفی ارزان‌ترین کشورهای اروپا در ادامه همراه کاریز باشید.

 

تور اروپا

 

4.کشور اسلوونی

اسلوونی، کشور کوچکی که توسط غول‌ها احاطه شده است؛ ایتالیا، اتریش و مجارستان در مقابل مرزهای این کشور قرار دارند. اسلوونی کشوری کوهستانی است که پوشیده از جنگل است. با این حال، اکثر بازدیدکنندگان برای بازدید از خط ساحلی این کشور به آن سفر می‌کنند. اسلوونی در کنار دریای آدریاتیک قرار داشته و سواحل شنی، آفتاب و مناظر زیبا را به صورت رایگان به مسافران ارائه می‌دهد.

در حالی که اقامتگاه‌های امتداد ساحل در این کشور و در فصل تابستان گران‌تر هستند، اما بازدید از سواحل به صورت عمومی و رایگان است؛ بنابراین می‌توان هزینه‌ها را حتی در فصل‌هایی مثل تابستان به حداقل رساند. بازدید از ساحل کوپر و ساحل مستنا، خلیج ماه و تفرجگاه ساحلی معروف پورتوروز، همگی در اواخر بهار، زمانی که دمای هوا در این کشور کمی پایین‌تر از تابستان است، بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند.

دور از ساحل در این کشور، دریاچه بلد شاید بهترین مقصد شناخته شده باشد. این دریاچه که فقط 35 کیلومتر از پایتخت لیوبلیانا فاصله دارد، مقصدی مقرون‌ به‌صرفه و یکی از خیره کننده‌ترین مناظر این کشور است. سایر مقاصد اقتصادی شامل شهر قرون وسطایی پیران است. روستای مستحکم اشتنجل و پارک ملی تریگلاو، جایی که می‌توانید با یک شب اقامت در یک کلبه کوهستانی به بالای کوه تریگلاو بروید و از مناظر اطراف نهایت لذت را ببرید.

 

تور اروپا

 

5. کشور اسلواکی

براتیسلاوا به عنوان پایتخت اسلواکی، یکی از گران‌ترین مقاصد این کشور است اما حتی در این شهر نیز، می‌توانید با استفاده از امکانات رایگانی که ارائه می‌کند، سفر خود را مقرون به صرفه و ارزان نگه دارید.

علاوه بر بسیاری از گالری‌های کوچک که در سراسر شهر گسترده شده‌اند، براتیسلاوا خانه مجسمه‌های خیابانی زیادی، از کارگران برنز که از سوراخ‌های فاضلاب بیرون می‌آیند گرفته تا سربازان ناپلئونی در اندازه واقعی که به نیمکت‌ها تکیه داده‌اند، است. براتیسلاوا علیرغم اینکه پایتخت کشور اسلواکی است، اما نسبتا کوچک بوده و می توان به راحتی با پای پیاده از تمامی جاذبه‌های آن بازدید کرد، زیرا بیشتر جاذبه‌های برتر آن در اطراف مرکز شهر قدیمی واقع شده‌اند.

با این حال، اگر به دنبال ماجراجویی در فضای باز در این کشور هستید، اسلواکی فعالیت‌های زیادی برای انجام دادن ارائه می دهد که اکثر آنها رایگان هستند. های تاتراس، بلندترین کوه اسلواکی و یک پارک ملی عظیم که صدها کیلومتر مسیر پیاده روی دارد از جمله جاذبه های رایگانی هستند که به صورت نامحدود می‌توانید از آنها لذت ببرید. بین ژوئن و اکتبر، این مسیرها برای پیاده روی و کاوش عالی هستند. در زمستان، بسیاری از آنها به مقاصد عالی برای اسکی روی برف و همچنین اسکی صحرایی تبدیل می‌شوند. البته خوب است بدانید تمامی پارک های ملی در اسلواکی برای بازدید رایگان هستند که این امر فرصتی شگفت‌انگیز را به گردشگران برای تفریح ارائه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید