آژانس کاریز

گیتورن هلند

واقعیت یا داستان: گیتورن هلند یک مقصد ایده آل و بکر است؟

باز هم، پاسخ به این سؤال می‌تواند هم بله و هم خیر باشد. شاید شنیده باشید که گیتورن را «ونیز هلند» یا «ونیز کوچک» می‌نامند و اگر منظورتان از ونیز «کانال‌های زیبا اما مملو از توریست» است، بله، گیتورن دقیقاً مانند ونیز است. گیتورن اخیراً به یک مقصد کاملاً محبوب تبدیل شده است، بنابراین ممکن است هنگام بازدید از آن غافلگیر شوید که آن را بسیار شلوغ و با گروه‌های تور و سایر بازدیدکنندگان می‌بینید که در مسیرها پرسه می‌زنند یا کانال‌ها را با قایق‌های کرایه‌ای خود مسدود می‌کنند.

مسیرهای پیاده‌روی کنار کانال‌ها بسیار کوچک هستند و بازدیدکنندگان زیادی به‌طور تصادفی برای گرفتن عکس کنار آن می‌ایستند، یا دسته‌جمعی با هم صحبت می‌کنند و از مسیر عابران پیاده دور نمی‌شوند، که گاهی اوقات کمی خسته‌کننده می‌شود. بنابراین بله این دهکده مقصدی ایده آل و بکر اما در اکثر اوقات شلوغ است. با این حال باید بگوییم که گیتورن در فصل‌های پاییز و زمستان بسیار ساکت‌تر و آرام‌تر است، به‌خصوص اگر یک شب بمانید تا بتوانید پس از خروج همه گروه‌های توریستی یا صبح زود از زیبایی‌های شهر لذت ببرید.

محل اقامت در گیتورن هلند

چند AirBnB خوب و چند هتل در گیتورن هلند وجود دارد. Hotel de Harmonie یک هتل چهار ستاره است که کمی دورتر از مرکز شهر است. اتاق‌ها شامل صبحانه بوده و هتل دوچرخه و قایق را نیز به طور مستقیم اجاره می‌دهد. اگر با بودجه کم سفر می‌کنید، خوابگاه گوسفند سیاه اگرچه واقعاً زیبا به نظر می‌رسد و همچنین شامل صبحانه می‌شود، اما احتمالاً ارزان‌ترین گزینه برای شماست! اگر می‌خواهید گزینه‌های اقامتی بیشتری برای گیتورن داشته باشید، هتل‌های سه ستاره دیگر در این دهکده در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید