تور اروپا

جاذبه‌های گردشگری بروژ

بروژ، پایتخت فلاندر غربی در شمال غربی بلژیک، رویای یک توریست است. این شهر با انبوهی از ساختمان‌های قدیمی و کانال‌های جالب، بهترین مکان برای بازدید از این کشور برای علاقه‌مندان به تاریخ بلژیک است.  گردشگرانی که در خیابان‌های باریک آن قدم می‌زنند یا در امتداد کانال‌ها به سفر با قایق می‌روند، فوراً تحت تأثیر فضای شهری قرار می‌گیرند که بسیاری آن را مسحورکننده‌ترین شهر می‌دانند.

این بهترین شهر قرون وسطایی حفظ شده در بلژیک است و معماری زیبا و خیره کننده آن سالانه بیش از دو میلیون بازدید کننده را به خود جذب می کند. از آنجایی که مرکز بروژ نسبتا کوچک است، حتی کسانی که تنها یک روز برای بازدید دارند، می توانند انتظار داشته باشند که ایده خوبی از تمام جاذبه های اصلی به دست آورند. امروزه به دلیل وجود کافه‌ها، رستوران‌ها و هتل‌های متنوع، مقصدی مورد علاقه برای استراحت در شهر است.

 

تور اروپا

 

جاذبه های توریستی

بندر آن، زبروگه ، یک مرکز مهم برای ماهیگیری و تجارت اروپایی است. در میدان بورگ مرکز شهر، تالار شهر قرن چهاردهمی دارای سقف حکاکی‌شده‌ای است. میدان مارکت در همان نزدیکی دارای برج ناقوس قرن سیزدهمی با کاریلونی از ۴۷ ناقوس و برجی ۸۳ متری با چشم‌اندازهای پانوراما است.

خط شکلاتی، کارخانه شکلات سازی خانوادگی است که در مرکز شهر واقع شده است، جایی که عاشقان شکلات فابین و دومینیک به همراه پسرشان جولیوس، محصولات صنایع دستی لذیذی تولید می‌کنند و در عین حال از پروژه های پایدار و اجتماعی حمایت می کنند. برای دیدن (و چشیدن) نحوه تهیه شکلات آنها و نحوه پس دادن آنها به آنجا بروید.

در قلب شهر، میدان اصلی شلوغ بروژ قرار دارد که از هر طرف توسط ساختمان های زیبا در دوران های مختلف احاطه شده است. بهترین راه برای لذت بردن از این همه ظرافت معماری این است که به انبوه بازدیدکنندگان و مردم محلی در یکی از کافه‌های متعدد در مارکت بپیوندید و مدتی بنشینید تا شکوه تاریخی را که شما را احاطه کرده است تماشا کنید.

 

 

اسکله تسبیح

اسکله تسبیح که یکی از مکان هایی است که بیشترین عکس برداری را در بروژ دارد، مکانی زیبا است که کانال‌های دیجور و گرونری، ساختمان‌های قدیمی زیبا، بارها، رستوران‌ها و هتل‌های جذاب در آن به هم می‌رسند. بازدید کنندگان بازدید از اسکله تسبیح را در ساعات بعد از ظهر توصیه میکنند و میگویند این مکان عالی برای سوار شدن بر قایق برای تور کانال است. دسترسی به این اسکله 24ساعت شبانه روز و 7 روز هفته رایگان است. اما تورهای قایق کانال به بلیط نیاز دارند.

برای اطلاع از تورهای اروپا کلیک کنید.

 

 

موزه ی گرونینگ

به کانال دیجور بروید و از موزه گرونینگ که بهترین مجموعه هنری در بروژ است دیدن کنید. علاوه بر وقف عالی نقاشی‌های قدیمی فلاندری، این موزه همچنین شامل گالری هنر مدرن و مجموعه‌ای عالی از مناظر بروژ قدیمی است. با این حال، پنج اتاق اول موزه آن‌هایی هستند که بیش از همه توجه شما را به خود جلب می‌کنند، زیرا شامل نقاشی‌های استثنایی از استادان قدیمی فلاندری هستند.

 

تور اروپا

 

پل بونیفایس

یکی از محبوب‌ترین مکان‌های عکاسی بروژ، پل بونیفایس، یک پل عابر پیاده آجری باریک است که روی کانال بین کلیسای بانوی ما و موزه گرونینگ قرار دارد. اگرچه این پل از نظر اندازه متوسط است و یکی از جوان ترین پل های شهر (ساخت اوایل قرن بیستم) است، اما مشهور است؛ زیرا موقعیت آن در امتداد کانال بهترین مناظر را برای افرادی که از روی پل عبور می کنند، فراهم می کند.

 

تور اروپا

 

آسیاب های بادی

از بهترین پیاده‌روی‌های بروژ، قدم زدن از مرکز شهر تا آسیاب‌های بادی است که در پارک کرویوست ، که خط دیوارهای قدیمی شهر شرقی را نشان می‌دهد، پراکنده است. آسیاب‌های بادی در ابتدا در قرن سیزدهم بر بالای باروها قرار داشتند، اگرچه آسیاب‌های بادی که امروزه باقی مانده‌اند و در بالای بقایای باروهای پوشیده از چمن قرار گرفته‌اند، بسیار جوان‌تر هستند. آسیاب‌های بادی در ابتدا در قرن سیزدهم در بالای باروها قرار داشتند، اگرچه آسیاب‌های بادی که امروزه باقی مانده‌اند و در بالای بقایای پوشیده از چمن باروها قرار دارند، بسیار جوان‌تر هستند.

 

 

تور اروپا

 

جاذبه‌های برتر اروپا

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید