آژانس کاریز

بازار ورنیساج ارمنستان

بازار ورنیساج ارمنستان یکی از بازارهای عالی این کشور به شمار می‌رود که فقط آخر هفته‌ها برگزار می‌شود؛ بنابراین هنگام برنامه‌ریزی سفر به ارمنستان به شدت توصیه می‌شود مطمئن شوید که شنبه و یکشنبه در ایروان هستید. زیرا این بازار فرصتی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند تا بسیاری از اشیاء معمولی فرهنگ ارمنی را ببینند. پس از ورود به این بازار متوجه می‌شوید که در دسته‌بندی های مختلف از جمله عتیقه‌جات، نقاشی، فرش و گلدوزی و حتی منطقه‌ای که در آن سوغاتی می‌فروشند، سازمان‌دهی شده است. به طور کلی در این بازار می‌توانید انواع اقلام سنتی، فرش، تابلوهای نقاشی، آلات موسیقی، وسایل آشپزخانه را ببینید و بخرید. این بازار کاملاً روی گردشگران متمرکز است؛ بنابراین می‌توانید تفاوت قیمت و کاهش آن را با سایر نقاط شهر تشخیص دهید. تا انتهای این مقاله با کاریز همراه باشید تا هر آن چه که باید درباره بازار ورنیساج ارمنستان بدانید به شما بگوییم.

 

ورسیناج

 

چرا بهتر است از بازار ورنیساج ارمنستان بازدید کرد؟

بازار ورنیساج ارمنستان یکی از بهترین جاهایی است که می توان در ایروان از آن بازدید کرد. در واقع هیچ سفری به ارمنستان بدون بازدید از این بازار فوق العاده در فضای باز کامل نخواهد بود. این بازار نه‌تنها بهترین مکان برای خرید سوغاتی‌های ارمنستان است، بلکه بهترین مکان برای تماشای مردم محلی و فرهنگ آن ها برای ساعتهاست.Vernissage که از کلمه فرانسوی به معنای “جلا دادن” است، اصطلاحی است که برای پیش نمایش یا راه‌اندازی یک نمایشگاه هنری استفاده می‌شود. با توجه به تعداد هنرمندان و صنعتگرانی که آثار خود را در این بازار به نمایش می‌گذارند، جای تعجب نیست که بازار این نام را یدک می‌کشد.

 

 

آنچه در بازار ورنیساج ارمنستان پیدا خواهید کرد

اگر می‌خواهید سوغاتی‌های منحصر به فرد ارمنستان را به خانه بیاورید، این بهترین مکان برای تهیه آنها است. همچنین تماشای چیزهای عجیب و غریبی که در این بازار می‌فروشند بسیار سرگرم‌کننده است. ما دوست داریم آخرین بخش بازار ایروان را «بریکینگ بد ورنیساج» بنامیم، زیرا می‌توانید انواع ابزارهای شیمی عجیب و غریب را در آنجا پیدا کنید تا هر آنچه را که می‌خواهید با آن ها درست کنید!

در بازار ورنیساج ارمنستان، همه چیز و همه چیز، از سرامیک، کالاهای چوبی حکاکی شده، خاچکارهای سنگی و کوچک، قطعات توری و سوزن‌دوزی، عروسک‌های دست‌ساز، نقاشی، جواهرات، فرش، کتاب، تی شرت و کلاه را خواهید یافت. بیشتر قطعات به صورت دستی ساخته شده اند که بر منحصر به فرد بودن آنها می‌افزاید.

 

ورسیناج

 

بازار ورنیساج ارمنستان در کجا قرار دارد؟

بازار ورنیساج ارمنستان پشت مترو میدان جمهوری در خیابان نعلبندیان ایراون واقع شده است. رسیدن به آنجا از خیابان‌های اصلی ایروان بسیار آسان است. بازار ورنیساج از خیابان هانراپتویان تا خنجیان، بین خیابان‌های بوزند و آرام ادامه دارد. در میدان جمهوری و در نقاط مختلف شهر تابلوهای خیابانی وجود دارد که به آن اشاره می‌کنند. اگر نتوانستید آن را پیدا کنید، از یک محلی بپرسید تا با خوشحالی شما را در مسیر درست راهنمایی کنند.

 

ورسیناج

 

چه زمانی بهتر است از بازار ورنیساج ارمنستان بازدید کنید

در سال‌های اخیر، بازار ورنیساج ارمنستان در تمام روزهای هفته باز بوده است، اما در حال حاضر بیشتر غرفه‌ها روزهای آخر هفته باز هستند. در واقع در روزهای هفته، بیشتر غرفه‌ها باز نیستند، اما اگر به دنبال خریدهای خوب هستید همانطور که پیشتر گفتیم بهتر است روزهای آخر هفته به این بازار مراجعه کنید تا هر آن چه که می‌خواهید را در آن پیدا کنید. در روزهای آخر هفته به ویژه یکشنبه‌ها از ساعت 10 صبح، بیشترین غرفه‌ها و فروشندگان را خواهید دید که در این بازار باز هستند. همچنین زمانی است که بیشترین خریداران را پیدا می‌کنید، بنابراین بسیار شلوغ می‌شود. بازار ورنیساج ارمنستان اگر آب و هوا اجازه دهد، از بهار تا پاییز باز است. با این حال، از آنجایی که هوا در زمستان در ایروان کاملا معتدل است، برخی از غرفه‌ها در طول ماه‌های زمستان نیز باز می‌مانند. شما به راحتی می‌توانید یک روز کامل را در میان غرفه‌ها قدم بزنید، به تمام قطعات مختلف نگاه کنید و با فروشندگان صحبت کنید. همچنین مکانی عالی برای تماشای مردم و بررسی زندگی روزمره در ایروان است. ما به شدت توصیه می‌کنیم که وقت بگذارید و بازار ورنیساج ارمنستان را (اگر می‌توانید بیش از یک بار) ببینید زیرا مطمئناً شما را خوشحال می‌کند.

 

ورمیساج

 

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید