مجله گردشگری کاریز

بهترین نقاط پاریس برای عکاسی

از آنجایی که پاریس به عنوان شهر نورها و شهر عشاق شناخته می‌شود، هیچ کس را شگفت‌زده نخواهد کرد که بهترین مکان‌ها را برای عکاسی داشته باشد. اگر به دنبال بهترین نقاط پاریس برای عکاسی هستید توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب با کاریز همراه باشید.

پاریس دارای مکان‌های بسیار زیبا مانند برج ایفل، باغ لوکزامبورگ، تروکادرو، موزه لوور، محله لاتین و موارد دیگر است که آن را به بهترین شهر برای عکس‌های خیره‌کننده تبدیل می‌کند.

چه با معشوق خود سفر می‌کنید، چه با بهترین دوست، خانواده یا به تنهایی در حال ماجراجویی هستید، بهترین نقاط پاریس برای عکاسی در تور فرانسه یک بوم نقاشی عالی برای ثبت خاطرات تعطیلات شما ارائه می‌دهند تا بتوانید برای سال‌های آینده آن لحظه را دوباره زنده کنید. تنها کافی است تا انتهای این مطلب با ما باشید تا بهترین نقاط پاریس برای عکاسی را بشناسید.

 

پاریس

 

1. تروکادرو و برج ایفل

تروکادرو و برج ایفل یکی از بهترین نقاط پاریس برای عکاسی به شمار می‌روند. بازدید از تروکادرو برای دیدن بهترین مناظر از برج ایفل ضروری است. تروکادرو که در کنار برج ایفل قرار دارد، میدانی پر از باغ‌ها، مجسمه‌ها و موزه‌ها است که فرصت‌های زیادی برای گرفتن عکس‌های زیبا ایجاد می‌کند. موزه‌ها را کاوش کنید و از برج ایفل در طول روز عکس بگیرید و سپس برای نمایش نور برج ایفل در شب منتظر بمانید. شما می‌توانید نورهای برج ایفل را از طلایی گرم به بنفش روشن در یک نمایشگر نفس‌گیر تماشا کنید. اگر انرژی لازم برای بالا رفتن از طبقه دوم برج ایفل را دارید این کار را حتما بکنید و مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد! در مناظر زیبا و پانورامای شهر غوطه‌ور شوید و گرفتن چند عکس را فراموش نکنید.

 

پاریس

 

2. محله لاتین در پاریس

محله لاتین یکی از قدیمی‌ترین محله‌های شهر است که به عنوان یکی از بهترین نقاط پاریس برای عکاسی نیز شناخته می‌شود. این محله زیبا در کرانه چپ رودخانه سن مکانی عالی برای پیاده‌روی طولانی و گرفتن عکس‌های فوق‌العاده در پاریس است. همچنین به دیگر جاذبه‌های دیدنی پاریس مانند سنت شاپل به سبک گوتیک نیز نزدیک است.

این منطقه ایده‌آل برای قدم زدن و عکاسی است زیرا خیابان‌ها آجری آن با کافه‌ها و کتاب‌فروشی‌ها پوشیده شده اند. اگر خیابان سنت ژاک را دنبال کنید، در نهایت شما را به باغ های بهشتی لوکزامبورگ می‌رساند. اگر می‌خواهید از ذات واقعی پاریس عکاسی کنید، این مکان برای ژست گرفتن در عکس‌ها با پس زمینه‌ای زیبا، بسیار عالی است.

پس از عبور از کافه‌ها و کتاب‌فروشی‌ها، حتماً از پانتئون نیز دیدن کنید. در پانتئون برای تحسین معماری کلاسیک یونان، پرسه زدن در دخمه‌ای که چهره‌های مشهور فرانسوی مانند ویکتور هوگو، ولتر و امیل زولا در آن دفن شده‌اند و البته از همه مهم‌تر برای عکاسی وقت بگذارید.

 

پاریس

 

3. باغ های لوکزامبورگ

به لطف وصیت ناپلئون، محوطه وسیع آراسته شده لوکزامبورگ با قصر باشکوه قرن هفدهمی که برای عموم آزاد است پس زمینه‌ای خیره‌کننده برای عکس‌های شما ارائه می‌دهد. چه با خانواده، دوستان یا شریک زندگی خود به پاریس سفر کنید، سفر به این باغ ها یک سفر یک روزه فراموش نشدنی و باورنکردنی را برای شما رقم خواهد زد.

باغ های لوکزامبورگ شما را به زمانی که خانواده سلطنتی فرانسوی در این باغ های باشکوه و پر جنب و جوش پرسه می‌زدند، می‌برد. در کنار مجسمه‌هایی با شاخ و برگ‌های رنگارنگ و کاخ لوکزامبورگ در پشت سرتان، بایستید تا برخی از بهترین عکس‌هایی را که می‌توانید در ماجراجویی در پاریس ثبت کنید، بگیرید.

 

پاریس

 

4. چمپ مارس

سفر به پاریس بدون بازدید از این مکان دیدنی معروف ناقص است. نقاط زیادی در سراسر شهر برای گرفتن عکس با برج ایفل وجود دارد، اما یکی از بهترین مکان‌ها در چمپ مارس است که درست زیر سایه آن قرار دارد.

صبح زود به این فضای عمومی برای نور ایده آل و ازدحام کمتر بروید یا در عصر یک فضای آزاد پیدا کنید تا نمایش نور فوق العاده برج را تجربه کنید. چمپ مارس به عنوان یکی از بهترین نقاط پاریس برای عکاسی صحنه‌های دوست‌داشتنی را از صبح تا غروب ارائه می‌کند

 

پاریس

 

5. مونت‌مارتر

مونت‌مارتر با هنرمندان برجسته‌ای که زمانی آن را خانه می‌نامیدند، مانند سالوادور دالی، کلود مونه، پابلو پیکاسو و ونسان ون گوگ، یکی از بهترین نقاط پاریس برای عکاسی به شمار می‌رود. پیدا کردن تپه مونت‌مارتر حتی برای یک گردشگر آسان است، زیرا در بالای آن، کلیسای گنبدی سفید چشم‌نواز Sacré-Cœur قرار دارد. این محله زیبا با نماهای رنگارنگ و آسیاب‌های بادی تاریخی که یادآور تاریخ کشاورزی آن است، پس‌زمینه‌ای زیبا برای عکس‌ها ایجاد می‌کند.

 

پاریس

 

6. موزه لوور

لوور دومین موزه بزرگ جهان واقع در کرانه راست رود سن ویکی از بهترین نقاط پاریس برای عکاسی است. به این معنی که مکان‌های زیادی برای گرفتن عکس‌های عالی فراهم می‌کند. مخصوصاً رفتن به این موزه و عکاسی در آن برای دوستداران هنر و تاریخ ضروری است.

سفر پاریس شما بدون عکسی از شما که در مقابل موزه لوور ایستاده‌اید ناقص است. به هر حال، این موزه یک مکان عکاسی محبوب برای گردشگران است. فراموش نکنید که شب بعد از گشت و گذار در موزه برای عکاسی برگردید زیرا هرم شیشه‌ای با نور طلایی گرم روشن می‌شود و آن را به یک پس زمینه پر نور و زیبا تبدیل می‌کند.

 

پاریس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *