دیدنی های پاریس در شب

مکان‌های دیدنی پاریس در شب

پاریس شهری پر از مکان‌های جالب برای دیدن، از جمله موزه‌هایی با آثار هنری معروف، پارک‌های سبز بزرگ و ایده‌آل برای پیک‌نیک‌های تابستانی و خیابان‌های کوچک با نانوایی‌های معمولی فرانسوی است. حتی اگر بازید از «مادوازل» پاریس در طول روز جذاب باشد، هیچ چیز مانند تجربه آن در طول شب نیست. نام “شهر نورها” به طور تصادفی برای پاریس انتخاب نشده است؛ بنابراین اگر در تور فرانسه به دنبال دیدن مکان‌های دیدنی پاریس در شب هستید تا انتهای این مطلب با کاریز همراه باشید تا لیستی از بهترین جاذبه‌هایی که زیبایی شب پاریس را با شکوه هرچه تمام‌تر نمایان می‌کند، در اختیار شما قرار دهیم.

 

دیدنی های پاریس در شب

1. اسکله Les berges de Seine

یکی از مکان‌های دیدنی پاریس در شب اسکله Les berges de Seine است. این اسکله یک پروژه جدید پاریسی است که یک اسکله قدیمی را در ساحل چپ (جنوبی) رودخانه سن تغییر داده است. منطقه جدید که از پل آلما شروع می‌شود، مکانی برای استراحت و ورزش است. این پل تا پل Solférino بالا می‌رود که کرانه چپ را به باغ معروف Tuilleries متصل می‌کند. در طول شب، اسکله Les berges de Seine مناظر زیبایی از بناهای دیدنی پاریس را ارائه می‌دهد. این مناظر شامل برج ایفل، لوور، موزه‌های اورسی و ساختمان هنر نو به نام Grand Palais است. همچنین رستوران‌ها و بارهای خوبی در اطراف اسکله Les berges de Seine وجود دارد که بازدیدکنندگان شبانه می‌توانند در آن ها نوشیدنی بنوشند و از انعکاس نور در رودخانه سن لذت ببرند.

 

دیدنی های پاریس در شب

2. اسکله Quai Saint-Bernard

یکی دیگر از مکان‌های دیدنی پاریس در شب اسکله‌های محبوب Quai Saint-Bernard است. این اسکله، درست از پشت کلیسای جامع نوتردام شروع می‌شود و یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای پیک نیک است. در طول شب‌های تابستان، اسکله کوای سن برنارد مملو از جوانانی است که در حال لذت بردن از منظره شبانه جزیره سنت لوئیس، قدیمی‌ترین بخش پاریس هستند. علاوه بر این، در ماه جولای، اسکله کوای سن برنارد میزبان یک جشنواره رقص ویژه است. هر شب، سه سبک رقص در محوطه بتونی گرد آن در کنار رودخانه ارائه می‌شود و شرکت در این نمایش‌ها رایگان است.

 

دیدنی های پاریس در شب

3. بندر Bassin de la Villette

در شمال پاریس، می‌توانید یکی دیگر از مکان‌های دیدنی پاریس در شب یعنی بندر کوچک Bassin de la Villette را مشاهده کنید. هر دو اسکله این بندر نقطه ملاقات محبوب جوانان و هنرمندان است. این هنرمندان همیشه در حال پخش موسیقی، آواز خواندن و نوشیدن هستند. علاوه بر این، بندر مملو از جاذبه‌های فرهنگی از جمله یک جفت سینمای هنری به نام MK2 که در مقیاس بزرگی از فیلم‌های جالب را برای دیدن ارائه می‌دهد، است. بارهای قایق‌های متعددی را خواهید دید که هر تابستان در بندر Bassin de la Villette لنگر انداخته‌اند و می توانید کنسرت‌ها و نمایش‌های سرگرم‌کننده مختلف را در آن تماشا می‌کنند.

 

4. خط کشتیرانی Les Bateaux Mouches

خط کشتیرانی Les Bateaux Mouches در ساحل راست (شمال) پاریس، یکی دیگر از مکان‌های دیدنی پاریس در شب در تور فرانسه است. چند دقیقه پیاده‌روی تا ایستگاه متروی Alma-Marceau (خط 9) فاصله دارد. دیدن از آن 30 تا 40 دقیقه طول می‌کشد و با رسیدن به کلیسای نوتردام شروع می‌شود. در راه نیز می‌توانید موزه‌های لوور و قلعه‌ای به نام Conciergerie، جایی که ملکه معروف فرانسوی ماری آنتوانت در آنجا بازداشت شده بود، را ببینید.

 

دیدنی های پاریس در شب

5. خط کشتیرانی Les vedettes du Pont Neuf

خط کشتیرانی Les vedettes du Pont Neuf در قلب پاریس، درست زیر یکی از قدیمی ترین پل‌های آن به نام Pont Neuf (پل جدید) واقع شده که یکی دیگر از مکان‌های دیدنی پاریس در شب است. با دیدن پاریس از منظر این خط کشتیرانی، چندین رصدخانه را خواهید دید که مناظر پانورامای خیره کننده‌ای را به کل شهر ارائه می‌دهند.

 

دیدنی های پاریس در شب

6. برج ایفل

ساختمان فولادی خیره‌کننده برج ایفل که در سمت غربی پاریس واقع شده یکی دیگر از مکان‌های دیدنی پاریس در شب است. از طریق ایستگاه متروی Bir-Hakeim (خط 6) یا از طریق RER C (ایستگاه Champs de Mars – Tour Eiffel) قابل‌دسترسی است. این بنا توسط معمار گوستاو ایفل برای نمایشگاه جهانی 1889 طراحی و ساخته شد، دارای سه طبقه و 300.24 متر ارتفاع است. این برج چندین رستوران، یک بار شامپاین، یک شیرینی فروشی و یک عرشه رصدخانه را در بالای در خود جای داده است که می‌توانید حتی در شب نیز از بازدید آن ها لذت ببرید.

 

دیدنی های پاریس در شب

7. برج مونپارناس

عرشه رصدخانه دیگری به نام برج مونپارناس به عنوان یکی از مکان‌های دیدنی پاریس در شب وجود دارد که نباید بازدید آن را از دست بدهید. این برج 210 متری در سال 1973 ساخته شد. برای مدت طولانی، این ساختمان بلندترین ساختمان پاریس محسوب می‌شد. این برج در منطقه 15 (منطقه) واقع شده و توسط بسیاری از رستوران‌ها و بارها با فضای 360 درجه احاطه شده است. از بالای برج مونپارناس، می‌توانید مکان‌هایی را تا 40 کیلومتر دورتر ببینید. مونتپارناس، شام را در رستورانی مجلل در بالای آن به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. علاوه بر این، تنها از مونپارناس است که می‌توانید برج طلایی ایفل را با شکوه تمام ببینید.

 

دیدنی های پاریس در شب

8. موزه لوور

موزه لوور نیز به عنوان یکی دیگر از مکان‌های دیدنی پاریس در شب یکی از بزرگترین موزه‌های جهان است که آثار هنری مهمی را در آن نگهداری می‌شود. این موزه از گنجینه‌ها و مومیایی های مصر باستان، مجسمه‌های یونانی و همچنین نقاشی معروف داوینچی مونالیزا محافظت می‌کند. کاخ لوور که در قرن سیزدهم ساخته شد، برای مدت طولانی به عنوان محاصره پادشاهان قدرتمند فرانسوی استفاده می‌شد. از بازدید روزانه این موزه در همهمه فرار کنید و چهارشنبه یا جمعه شب به کاوش در لوور بپردازید. حتماً از بازدید این مجموعه در زیر پوشش جذابیت شبانه و نورپردازی زیبای ساختمان لذت خواهید برد.

 

دیدنی های پاریس در شب

9. موزه اورسی

یکی دیگر از موزه‌های مهم و مکان‌های دیدنی پاریس در شب، موزه اورسی است که آثار برجسته تاریخ هنرهای زیبای فرانسه را به نمایش می‌گذارد و درست در آن سوی رودخانه سن از لوور قرار دارد. بنابراین، از پیاده‌روی بر روی پل Pont des Arts لذت ببرید و به ایستگاه قطار قدیمی که در سال 1900 برای یکی از نمایشگاه‌های معروف جهانی ساخته شده است برسید. جای تعجب است که ایستگاه اورسی تنها در سال 1975 به یک گالری تبدیل شد. جاذبه اصلی این موزه مجموعه نقاشی‌های فرانسوی آن است که با کلود مونه و آگوست رنوار شروع می‌شود و کل این دوره آوانگارد هنر را در بر می‌گیرد. از دید شبانه از موزه اورسی هر پنجشنبه قبل از ان که در ساعت 9:45 شب بسته

 

دیدنی های پاریس در شب

10. رستوران بویلون راسین

رستوران محبوب با سنت طولانی به نام Bouillon Racine در مرکز منطقه دانشجویی به نام Quartier Latin واقع شده و یکی دیگر از مکان‌های دیدنی پاریس در شب است. می‌توانید از ایستگاه‌های مترو Saint-Michel (خط 4) و Cluny-la Sorbonne (خط 10) یا از طریق ایستگاه RER B Jardins de Luxembourg به آنجا بروید. فضای داخلی رستوران Bouillon Racine شما را با یک دکوراسیون هنری خیره‌کننده مجذوب خود می‌کند. آینه‌های براق روی دیوار، دیوارهای سبز روشن و تزئینات زینتی طلایی به شما حس ابتدای قرن را می‌دهد. یک ماهی کاد تازه با راتاتویی یا یک گوشت گاو آرام پخته خوشمزه انتخاب کنید. سپس، شام خود را با معروف‌ترین شیرینی فرانسوی، دسر لایه‌ای منحط l’Opéra به پایان برسانید.

 

دیدنی های پاریس در شب

11. رستوران پولیدور

علاقه مندان به سینما مطمئناً عاشق یک رستوران کوچک با فضای گرم و آشنا به نام پولیدور هستند. پولیدور در نزدیکی بویلون راسین قرار دارد و یکی دیگر از مکان‌های دیدنی پاریس در شب است. در این مکان بود که وودی آلن فیلمش به نام Midnight in Paris را فیلمبرداری کرد. فضای داخلی ساده با میزهای چوبی، رومیزی‌های شطرنجی قرمز و نورهای کم، فضایی عالی از بوهمیایی را به وجود می‌آورد.

 

دیدنی های پاریس در شب

12. رستوران Le Reflet

رفتن به رستوران Le Reflet را به عنوان یکی دیگر از مکان‌های دیدنی پاریس در شب از دست ندهید. ین رستوران در خیابان کوچکی به نام خیابان Champollion، درست در کنار ایستگاه مترو Cluny-La Sorbonne (خط 10) قرار دارد.این رستوران به لطف موقعیت مرکزی خود در بسیاری از سینماهای هنری، بهشت سینماگران است. دیوارها با پوسترهای محبوب سینما تزئین شده و دانش‌آموزانی که در مورد فیلم صحبت می‌کنند همه جا حضور دارند. خود کارمندان سینما به اینجا می‌آیند و روی صندلی بار می‌نشینند و از تعطیلات کاری خود لذت می‌برند. موسیقی پس‌زمینه از حال و هوای آرام مکان پشتیبانی می‌کند و قدیمی‌تر در اینجا حکومت می‌کنند.

 

دیدنی های پاریس در شب

13. بار ادواردز و پسران

این یک بار عجیب در جاده‌های پاریس با احساسی متواضع و محلی است. در اینجا نیازی به تجملات نیست، زیرا وقتی ساعت 5 بعد از ظهر درها باز می‌شود، همه برای نوشیدن آبجو فرانسوی واقعی در آن جمع می‌شوند. گروه‌های موسیقی زنده به‌طور مرتب در این بار می‌نوازند و به فضای خانگی می‌افزایند.

 

14.سینما La Filmothéque du Quartier Latin

در کنار کاباره‌ها، پاریس مهد سینما است. سینمای La Filmothèque du Quartier Latin، واقع در خیابان Champollion در کنار ایستگاه مترو Cluny-La Sorbonne (خط 10) فضای فوق‌العاده خود را حفظ کرده است و یکی دیگر از مکان‌های دیدنی پاریس در شب است که باید حتی شده یک بار هم از ان دیدن کنید. سالن‌های پروژکتور قدیمی جذابیت فکری دارند و اگر حداقل تماشای یک فیلم را تجربه نکنید بخش بزرگی از فرهنگ پاریس را از دست خواهید داد. این سینما بهترین فیلم‌های تاریخ سینما را ارائه می‌دهد.

 

دیدنی های پاریس در شب

15. مولن روژ

اصل فرهنگ بوهمی قطعاً ناحیه‌ای به نام مونمارتر است. مشهورترین کاباره آن، مولن روژ به عنوان یکی دیگر از مکان‌های دیدنی پاریس در شب، از طریق ایستگاه مترو پیگال (خط 2) قابل‌دسترسی است. یک ساختمان مجلل پایان قرن با فضای داخلی مجلل در سال 1889 تاسیس و به سرعت به یکی از محبوب‌ترین کاباره‌ها در فرانسه تبدیل شد. بسیاری از هنرمندان مشهور جهان از جمله فرانک سیناترا، ژوزفین بیکر یا ادیت پیاف در اینجا اجرا داشته‌اند. امروزه، مولن روژ نمایش‌های سرگرم کننده‌ای پر از رقص، آواز و آکروباتیک ارائه می‌دهد. از آنجایی که مولن روژ بسیار محبوب است، بلیط‌ها را باید زودتر رزرو کنید. شانس خود را برای دیدن دخترهای نمایش مشهور جهان و رقصندگان فرانسوی Cancan در صحنه تاریخی مولن روژ از دست ندهید.

 

دیدنی های پاریس در شب

 

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید