آژانس کاریز

جاذبه‌های دیدنی شهر میلان – پارت دوم

در حالی که هر شهر بزرگ ایتالیا طیف وسیعی از جاذبه‌های دیدنی وجود دارد اما هیچ شهری در شبه جزیره باستانی و مدرن بهتر از میلان نیست. این تقاطع هنر کلاس جهانی ، مد روز و معماری خیره کننده پر از جاذبه‌هایی است که به شما کمک می‌کند تا با گذشته ایتالیا و تاثیر آن بر حال آشنا شوید.

در ادامه شما را با جاذبه‌های میلان آشنا میکنیم تا از دیدنشان در تور میلان آژانس کاریز نهایت لذت را ببرید.

آژانس کاریز

 

قلعه اسفورزا میلان

این قلعه به دست خانواده‌های ویسکونتی و اسفورزا که به ترتیب از سال 1277 تا 1447 و از 1450 تا 1535 میلان را اداره می‌کردند ، در سال 1368 ساخته شد و در سال 1450 بازسازی شد.

که بعد از بازسازی، در قرن 16 و 17 میلادی، به یکی از بزرگ‌ترین قلعه‌ها در اروپا تبدیل شده است. این قلعه در حال حاضر خانه چندین موزه و مجموعه‌های هنری است.

این مجموعه شامل Pietà Rondanini ، آخرین شاهکار میکل آنژ است که در سال 1953 از پالازو روننداني در رم به اینجا آورده شده است.

موزه‌های دیگر شامل مجموعه‌ای از هنرهای تزئینی ، آثار باستانی ماقبل تاریخ و مصر ، مجموعه‌ای از تاریخ موسیقی و زرهی اسلحه و زره‌های قرون وسطایی است.

گالری تصاویر شامل نقاشی‌های بلینی ، کورژجیو ، مانتگنا ، برگونو ، فوپا ، لوتو ، تینتورتو و آنتونلو دا مسینا است. بین دو حیاط عقب قلعه ، یک گذرگاه به پارک منتهی می‌شود که در ابتدا باغ دوک‌های میلان و بعداً یک محل آموزش نظامی بوده است.

آژانس کاریز

منطقه بررا

منطقه بررا یک منطقه زیبا در میلان و جایی است که مسافران زیاد به آنجا می‌روند تا درک کنند که امروزه چه مد است. بوتیک‌ها ، مغازه‌های کفش فروشی ، چایخانه‌های مرسوم ، جواهرات و خیابان‌های تو در تو قرار دارند و گزینه‌های خرید بی پایان را ارائه می‌دهند.

فروشندگان و انبار داران از بازدید کنندگان استقبال می‌کنند و از فرصتی برای توصیف دلیل خاص بودن کالاهای خود لذت می‌برند. کفش‌های راحت برای رفتن به این منطقه به همراه داشته باشید تا کالاهای خرید خود را به هتل برگردانید ، حتی یک کارت اعتباری پر از پول نیز در تور میلان همراه داشته باشید.

آژانس کاریز

 

 

کلیسای آمبروز مقدس

این کلیسا که در سال 386 توسط سنت آمبروز که در میلان متولد شد و حامی شهر بود ،تاسیس شد. کلیسای کنونی شاهکاری از معماری رومانسک است ، که در قرن 12 در اطراف رواق بلندی گروه کر از کلیسای اولیه قرن نهم ساخته شده است.

سنگ‌های تراش خورده تالار میانی گواه بر سبک رومانسک این کلیسا است. حتما در داخل کلیسا، منبر تراش خورده به سبک رومانسک و همچنین تابوتی که از قرن 4 میلادی در زیر آن قرار دارد را ببینید.

محراب بلند این کلیسا یکی از شاهکارهای هنری کارولینگین است که به سال 835 میلادی باز می‌گردد.

آژانس کاریز

گورستان یادبود

با تمام معماری و هنرهای باشکوه ایتالیا از دوران یونان باستان و روم ، قرون وسطی و دوره رنسانس ، به راحتی می‌توان فراموش کرد که ایتالیا نیز نمونه‌های برجسته‌ای از دوره هنر نو دارد که در اینجا به عنوان سبک آزادی شناخته می‌شود.

گورستان یادبود ، نزدیک ایستگاه راه آهن Stazione Porta Garibaldi ، گالری بیرونی از مجسمه‌های آرت نو است که توسط مجسمه‌سازهای مشهور ایتالیایی ساخته شده است.

این بناهای تاریخی در پشت رواق مرمر راه راه با شکوه و پر زرق و برق ، مقبره ثروتمندان و مشهورهای میلان را از اواخر دهه 1800 تا اواسط قرن 20 نشان می‌دهند.

نقشه به زبان انگلیسی به شما کمک می‌کند برجسته ترین نمونه‌ها را در این محل پیدا کنید و منطقه‌ای جالب برای دیدن در تور ایتالیا آژانس کاریز است.

آژانس کاریز

 

 

کلیسای سنت استوریج

کلیسای رومانسک سنت استوریج در قرون 12 و 13 ساخته شد و بنای عالی دیگری یک قرن بعد به آن اضافه شد. این نما تا سال 1863 اضافه نشده است. برای یافتن کلیسای پورتیناری، ساخت میکلوزو در سال‌های 1462 تا 1468 ، یکی از قدیمی‌ترین نمونه‌های معماری دوره رنسانس ، به گروه کر نگاه کنید.

نقاشی‌های دیواری توسط وینچنزو فاپا کشیده شده است. در فاصله کمی از کلیسای سنت استوریج کلیسای دیگری به نام کلیسای سن لورنزو ماجیوره قرار دارد که مربوط به دوره مسیحیان اولیه است.

گنبد رنسانس آن در سال 1574 اضافه شد ، اما موزاییک‌های کلیسای سنت استوریج مربوط به قرن چهارم است. روبروی کلیسا ، رواق شانزده ستون قرنتیان بزرگترین بنای یادبود باقیمانده روم مدیولانوم است.

آژانس کاریز




       

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید