تور پاریس

5 قانون باورنکردنی فرانسه که باید بدانید

در حالی که سیستم حقوق مدنی فرانسه و شاخه‌های آن از حقوق عمومی و خصوصی ، ممکن است تفاوت‌های اساسی با سیستم‌های حقوق عادی جهان انگلیسی زبان داشته باشد ، حداقل دارای یک عنصر مهم است: برخی از قوانین فرانسه آنقدر عجیب و غریب ناهمگون هستند که نظر همگان را جلب می‌کنند.

موارد جالبی هستند که اخیراً توسط عجیب ترین قانون گذاران کشور به اجرا گذاشته شده‌اند که در ادامه آژانس کاریز آن‌ها را برایتان بیان می‌کند.

 

 

فرانسه

 

 

1. شما می‌توانید با مردگان ازدواج کنید.

در دسامبر 1959 ، سد مالپست در جنوب فرانسه ترکید و بیش از 420 نفر غرق شدند. در میان آن‌ها نامزد یک زن باردار به نام ایرن جودارد بود.

رئیس جمهور شارل دوگل برای تسکین غم و اندوه خود ، قانونی را تنظیم کرد که اجازه ازدواج این زوج را می‌داد. رئیس جمهور این قدرت را تا زمانی که شواهدی مبنی بر عروسی مورد نظر وجود داشته باشد حفظ می‌کند.

ترتیب عروسی باید قبل از تاریخ مرگ باشد و هیچ ارث یا مزایای مالی دیگری تضمین نمی‌شود. در سال 2014 ، زنی به نام پاسکال از سنت عمر ، شهری در نزدیکی لیل ، دو سال پس از مرگ ناگهانی وی با نامزدش ازدواج کرد.

 

 

آژانس کاریز

 

 

2. زنان در پاریس نمی‌توانند شلوار بپوشند.

در سال 1800 ، رئیس پلیس پاریس زنان را از پوشیدن لباس مانند مردان منع کرد. اگر زنی می‌خواست شلوار بپوشد ، باید نامه پزشک و تأیید نیرو را می‌گرفت.

در سال 1892 ، این فرمان برای زنان سوار بر اسب و در سال 1909 ، بر روی دوچرخه تسهیل شد. در سال 1969 ، این درخواست لغو رد شد زیرا تغییر متنهایی که تغییرات پیش بینی شده یا پیش بینی نشده در مد می‌تواند به پیش بازگردد غیر عاقلانه تلقی می‌شد.

در سال 2003 تصمیم گرفته شد که این قانون برداشته شود و 31 ژانویه 2013 دستگیری یک زن به دلیل پوشیدن شلوار رسماً غیرممکن شد. 

 

 

آژانس کاریز

 

 

3. خوردن کچاپ نامحدود در مدارس ممنوع است.

در سال 2011 ، مقامات فرانسوی سس نامحدود ، سس مایونز و سالاد وینایگرت را در مدارس به منظور افزایش تغذیه سالم در بین کودکان ممنوع کردند.این قاعده استثنائاتی دارد ، از جمله غذاهایی که با سیب زمینی سرخ کرده سرو می‌شود.

امید است این اقدام مانع افزایش چاقی در کشور شود. بر اساس آمار سال 2014 ، 23.9 درصد از جمعیت بزرگسال دارای BMI بالای 30 هستند که به طور قابل توجهی بیشتر از هلند با 19.8 درصد ، آلمان با 20.1 درصد و ایتالیا با 21.0 درصد ، اما کمتر از انگلستان با 28.1 درصد است ایالات متحده 33.7 درصد است.

 

 

تور پاریس

 

 

4. مردن در لو لاوندو ممنوع است.

در سال 2000 ، شهردار لو لااندو در ساحل مدیترانه خود را در موقعیت نسبتاً مشکلی قرار داد: آخرین قبر در قبرستان محلی همزمان با رد درخواست وی برای ساختن قبر جدید در نزدیکی آن لغو شد.

ظاهراً پیشنهاد او نقض قانون تنظیم ساختمان‌های ساحلی بوده است. وی در انتقام از آنچه قضاوت مضحک می‌داند ، قانون مضحک خود را تصویب کرد که در آن آمده بود: «بدون نقشه قبرستان ، مرگ در قلمرو کمون ممنوع است.» مشخص نیست که چگونه متخلفان باید مجازات شوند.

 

 

تور پاریس

 

 

5. می‌توانید روی کاغذ توالت چک بنویسید.

از نظر فنی ، طبق ماده L131-2 قانون پولی و مالی 30 اکتبر 1935 ، هرکسی در فرانسه با حساب بانکی می‌تواند به شرط این که بتواند به طور قانونی بر روی هر تکه کاغذ قدیمی یا هر وسیله با دوام دیگری چک بنویسد.

تحمل خواسته‌های حمل و نقل بدون آسیب. در حقیقت ، بانک‌ها این قدرت را دارند که از کارت‌های چک برای مشتریان خود استفاده کنند ، بنابراین بعید است که بتوانید به زودی پول کاغذ توالت را به آن‌ها بدهید.

 

تور پاریس

 

 

آشنایی با مارایس یکی از محبوب‌ترین محله‌های پاریس

معرفی رستوران‌های با کیفیت ایرانی در پاریس

3 Replies to “5 قانون باورنکردنی فرانسه که باید بدانید”

دکتر مظفری
سپتامبر 29, 2021
اطلاعات جامع و کاملی در اختیار کاربران میزارید احسنت
پاسخ
    ماندانا محمدطاهر
    ژوئن 27, 2022
    نظر لطف شماست
    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید