آژانس کاریز

شهر قرون وسطی دیانت در بلژیک

دینانت شهری تاریخی است که در کشور بلژیک قرار دارد. قدمت این شهر به دوران قرون وسطی برمی‌گردد. شهر دینانت که در امتداد دره میوز واقع شده است ، دارای بناهای رنگارنگی است که در کلیسای معروف خود و یک ارگ صخره‌ای در پس زمینه قرار دارد.

گرچه خود شهر متراکم شده و به کنار صخره رانده می‌شود ، و آن را کمی شلوغ می‌کند ، اما سخت است که راحت از منظره رودخانه در اینجا عبور کنید.

سمبل ‏معروف این شهر ساز ساکسیفون است که مجسمه‌های متعددی از این ساز را در اقصی نقاط شهر دینانت می‌توان مشاهده کرد، بخصوص روی پل‌ها که این مجسمه‌ها به رسم یادبود مخترع این ساز، آدولف ساکس، که از شهروندان این شهر بوده است، در این شهر قرار گرفته که آن‌ها را به وضوح می‌توان تماشا کرد.

همچنین به دلیل آنکه محل تولدآدولف ساکس، مخترع ساکسیفون دینانت است این شهر در بین علاقمندان و طرفداران این ساز از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است که باید رفت و از نزدیک این‌همه زیبایی و هنر را تماشا کرد.

در این مقاله آژانس کاریز چند جاذبه دیدنی و کار سرگرم کننده در این شهر را به شما معرفی می‌کنیم.

آژانس کاریز

بازدید از ارگ دینانت

ارگ دیانت در محل قلعه‌ای ایستاده است که در سال 1051 احداث شده است و مسلط بر شهر است. این ارگ با صورت صخره‌ای که روی آن قرار دارد مخلوط می‌شود ، سقف این لرگ کاملا با گیاهان پوشیده شده است ، بنابراین ، از راه دور دیدن آن دشوار است.

یک حیاط داخلی بزرگ و یک موزه ، که بازدید از زمان گذشته را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد در این ارگ قرار دارد. از پله‌های 400 پله‌ای منتهی به ورودی بالا بروید یا در انرژی خود صرفه جویی کرده و با یک تله کابین به سمت بالا بروید و شاهد منظره‌ای فوق‌العاده از دره میوز را ببینید.

در موزه ، با مجسمه‌هایی به اندازه واقعی در دیوراماها و همچنین نمایشگاه‌های سنتی موزه ، درباره تاریخ قلعه قرار دارند. هنگام ورود بلیط خود را خریداری کنید و انتظار صف‌های طولانی را نداشته باشید زیرا که این جاذبه به ندرت شلوغ است.

اگر می‌خواهید درک بهتری از جنگ جهانی دوم در بلژیک داشته باشید سری به موزه جنگ باستون بزنید ، جایی که می‌توانید آثار هنری مانند آثار هنری در گالری‌های بزرگ گذاشته می‌شوند ، به دست آورید.

در یک ساختمان مدرن ، بقایای نبردها مانند سلاح و لباس و همچنین عکس و اسناد در آن قرار دارد. قسمت‌های دیگر مناطقی را تشکیل می‌دهند که نبردها ، کنفرانس‌های مطبوعاتی ، سخنرانی‌ها و حتی جاسوسی در آن‌ها برگزار شده است.

این فضاهای نمایشی شامل نور و صدا هستند و به غرق شدن در تاریخ کمک می‌کنند. فیلم چندرسانه‌ای و صدای ترکیبی که صداهای جنگ را بازسازی می‌کند داستان‌ها را زنده می‌کند.

این جاذبه در کنار بنای یادبود مارداسون است ، بنابراین توقف در آنجا را به عنوان بخشی از تور خود در منطقه در نظر بگیرید. هنگام ورود بلیط بخرید و وقت کافی برای بازدید از کل موزه را اختصاص دهید.

آژانس کاریز

آب بازی در دره میوز

یکی از بهترین مکان‌ها در این منطقه دره میوز است. رودخانه میوز، به شما یک فرصت جذاب و دیدنی را برای سفر به رودخانه بلژیک ارائه می‌دهد.

این رودخانه در حومه جنگل انبوه و قلعه‌های زیبا بالای تپه ، و شهرهای کوچک ساحلی که توسط صخره‌های آهکی پوشانده شده‌اند ،قرار گرفته است.

رای علاقه‌مندان به رودخانه‌ شهر نامور یا دیانت بهترین انتخاب است. هر دو این مراکز کوچک به عنوان دروازه ورود به این منطقه عمل می‌کنند.

این دره حتی میزبان مسافران ورزش دوست نیز هست. در این دره مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری متعددی و با شکوهی برای مسافران در نظر گرفته شده است.

آژانس کاریز

 

شرکت در تور کریسمس جادویی در دینانت

این تور منحصر به فرد فقط در دوره کریسمس برگزار می‌شود و این اوقات خاص باعث شگفتی در دینانت می‌شود. در این تور که همراه با راهنمای محلی حرفه‌ای برگزار می‌شود می‌توانید از زیباترین مکان‌های تزئین شده در دینانت بازدید کنید.

با جو جذاب که فقط در این زمان از سال می‌توانید آن را احساس کنید ، قطعا محسور زیبایی شهرخواهید شد. در این تور داستان درخت کریسمس و اینکه اولین کسی که آن را در جهان تزئین کرد که بود به شما به طور کامل توضیح داده می‌شود.

همچنین افسانه‌های معجزه آسای کریسمس درباره دینانت را خواهید شنید. در این مدت قلب خود را با لذت و جادوی دیانت پر کنید.


آژانس کاریز

 

معرفی کشور بلژیک

5 غذای برتر بلژیکی

بهترین مکان‌ها برای بازدید در بلژیک

آشنایی با جاذبه‌های شهر بروکسل

همه چیز درباره شهر زیبای گنت در بلژیک

سفری کوتاه به دو شهر زیبای بلژیک

 

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید