جشنواره نویی بلانش در پاریس

در پاریس، پایتخت بی‌نظیر و مشهور فرانسه هر سال یک شب در ماه اکتبر به گونه‌ای برنامه ریزی می‌شود که در آن شهر پاریس کاملا بیدار و نورانی است.

مردم شهر، گردشگران، موسسات فرهنگی و هنری همه و همه در این شب تا صبح بیدار هستند و آن را جشن می‌گیرند.

وقتی فرانسوی‌ها یک شب بی‌خوابی را سپری می‌کنند ، آن را نویی بلانش (شب سفید) می‌نامند و درست شبیه شب‌های سفید روسیه است.

مسیرهای ویژه در سراسر شهر با تاسیسات هنری گسترده ، موسیقی ، آتش بازی و نمایش‌های نور همراه است.

موزه‌ها و گالری‌های متعددی نیز تمام شب باز هستند و مترو به طور شبانه روزی برای این مهمانی خیابانی غروب تا طلوع آفتاب اجرا می‌شود. به علاوه ، لازم به ذکر است که همه این‌ها رایگان هستند.

آژانس کاریز

رزرو هتل در شب‌ سفید پاریس

هر سال در این زمان رزرو اتاق‌های هتل با وجود افزایش قیمت‌های “شب سفید” همچنان تقاضای زیادی دارند. بنابراین ، رزرو مکان‌های اقامتی پیش از موعد بسیار توصیه می‌شود تا از نرخ‌های مطلوب و بهتر برخوردار شوید.

تنوع زیاد رویدادها و فعالیت‌هایی که تا صبح ادامه دارد ، تجربه‌های منحصر به فرد فرهنگی را به بازدیدکنندگان نوید می‌دهد. برنامه و اطلاعات بیشتر این رویداد در وب سایت رویداد موجود است.

آژانس کاریز

شب‌ سفید پاریس 2020

شب سفید در 3 اکتبر 2020 در پاریس برگزار شد و برای حفظ فاصله اجتماعی به دلیل بحران ویروس کرونا ، این رویداد رایگان باید شکل جدیدی انجام شد.

در این مراسم دیگر جمعیت دیوانه کننده در خیابان‌ها و کنار رود سن وجود نداشت. شب سفید 2020 برای لذت بردن از “حداکثر در گروه‌های ده نفره” شکل گرفته بود.

آژانس کاریز

شب سفید پاریس 2021

نویی بلانش 2021 در تاریخ 2 اکتبر  مصادف با 10 مهر 1400 در شهر پاریس کشور فرانسه برگزار می‌گردد. جشنواره شب سفید پاریس رویداد هنری مهیجی به شمار می‌آید.

این رویداد شبانه رایگان در بیش از ٢٠ مکان برگزاری شهری مختلف برگزار می‌شود. این رویداد چند فرهنگی سراسر ناحیه بزرگ ایل- دو- فرانس، در موزه‌ها، کتابخانه‌ها، بناهای تاریخی، ساختمان‌های مذهبی، مکان‌های توریستی، سینماها، پارک‌ها و بوستان‌ها، بیمارستان‌ها و دانشگاه‌های این ناحیه برگزار می‌شود.

 

 

آژانس کاریز

 

تورهای فرانسه آژانس کاریز

در این شب در کل پاریس، همه‌ی خیابان‌ها و مراکز را با چراغ و بادکنک‌های سفید تزئین کرده و در کل شهر موسیقی پخش می‌شود و بعد از اتمام گشت و گذار شبانه، شما می‌توانید از صبحانه‌های رایگان که برای شما آماده کرده‌اند هم میل کنید.

شهر پاریس برای برگزاری این جشنواره، به عنوان یک مجموعه از رویدادهای هنری شبانه عظیم بیدار می‌ماند در حالیکه جمعیت زیادی از مردم در طول شب در خیابان‌ها قدم می‌زنند و آثار هنری به نمایش گذاشته شده توسط این جشنواره را تحسین می‌کنند.

جشنواره شب سفید پاریس (نویی بلانش) یک رویداد است و دیدن رویدادها در همه جای دنیا لذتبخش است چه برسد در شهر عشاق پاریس که لذتی دو چندان خواهد داشت در تورهای فرانسه کاریز در این شب دیدنی همراهتان هستیم.

 

آژانس کاریز

 

در سفر به پاریس به چه چیزهایی نیاز داریم؟

5 حقیقت در مورد پاریس – فرانسه

معرفی رستوران‌های با کیفیت ایرانی در پاریس – فرانسه

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید