آژانس کاریز

سفر به دو شهر زیبا و دیدنی ایتالیا – تور ایتالیا

کشور ایتالیا که در جنوب اروپا واقع شده است ، به دلایلی از جمله محبوب‌ترین مقاصد سفر در جهان است که شامل گنجینه‌های هنری ، شهرهای جذاب ، افراد پرشور و غذاهای درجه یک است.

این کشور مکانی است که می‌توانید برخی از شاخص‌ترین مناطق جهان را ببینید همانند برج پیزا ، کولوسئوم و چشمه تروی ، است.

در تور ایتالیا این شانس را دارید که شاهکارهای مشهور دوره رنسانس را ببینید و از مراکز مد پیشرفته نیز خرید کنید. ایتالیا آرایه‌ای با شکوه و غنی از مناظر طبیعی مجلل و فرصت‌های بی‌شماری را برای ورود به طبیعت فراهم می‌کند.

چینکو تِرّه ، ساردینیا و کاستل گاندولفو همه دارای مناظر باورنکردنی و مسیرهای خارق العاده پیاده روی هستند. شما می‌توانید وقت خود را در این سرزمین غنی از نظر فرهنگی صرف یادگیری زندگی رومیان ، کشف تخریب ناشی از کوه وزوویوس در پمپئی ، و یا به سادگی در کنار یکی از بسیاری از دریاچه‌های ایتالیا لنج بزنید و در مجاورت سواحل آمالفی لنگ بزنید.

ایتالیا چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دارد که کاوش در آن یک عمر طول می‌کشد. با لیست بهترین مکان‌های سفر به ایتالیا ، سفر خود را به این مقصد سفر عالی مدیترانه‌ای برنامه ریزی کنید و برای آشنایی با آن‌‌ها همسفر تور ایتالیا آژانس کاریز شوید.

آژانس کاریز

1. شهر پیزا

شهر پیزا که در امتداد رودخانه آرنو در منطقه شمال غربی توسکانی واقع شده است ، هنوز باقی مانده‌ی قابل توجه روزهای طلایی سابق خود را به عنوان یک امپراتوری تجاری در قرون وسطی یدک می‌کشد.

در حالی که برج کج پیزا را باید دید ، بازدید از این شهر فقط برای گرفتن عکس از محبوب‌ترین مکان دیدنی شهر مانند تماشای یک درخت و از دست دادن کل جنگل است.

پیزا چیزهای فراتری از یک برج کج دارد. در اطراف بنای معروف یکی از زیباترین میدان‌های ایتالیا ، Campo dei Miracoli یا میدان معجزات قرار گرفته است.

این میدان جالب توجه شامل نمونه‌های باشکوه رنسانس ایتالیا است که شامل کلیسای جامع پیزا ، تعمیدگاه پیزا و قبرستان یادبود کامپو سانتو است که همه حاوی ویژگی‌های مرمر ، مجسمه‌ها ، نقاشی‌های دیواری و آثار تاریخی است.

در سراسر این میدان مغازه‌های مختلفی سوغاتی و نانوایی‌هایی را عرضه می‌کنند که بیسکوتی خوشمزه را ارائه می‌دهند که می‌توانید آن را در تور ایتالیا آژانس کاریز امتحان کنید.

در آن سوی میدان معجزات ، زیبایی رودخانه آرنو چیزی است که آنقدر زیبا است که اغلب تأثیرات ماندگاری را برای بسیاری از گردشگران به جا می‌گذارد.

همچنین بر روی رودخانه پیزا چندین پل جذاب وجود دارد که یک طرف را به طرف دیگر متصل می‌کند. حاشیه رودخانه‌ها در هر طرف یک مکان زیبا از خانه‌های مسکونی ، ساختمان‌های چشمگیر و سرسبزی را نشان می‌دهد.

دانشگاه پیزا با 60،000 دانشجو فضای جوانی و شادی را برای این شهر فراهم می‌کند. خیابان‌ها و آبراه‌های پیزا اغلب میزبان رویدادهای فرهنگی پر جنب و جوش مانند جشنواره لومینارا ، مسابقه قایق رگاتای جمهوری‌های دریایی باستان و بازی پل ، یک مسابقه دوستانه و قرون وسطایی بین دو بخش شهر هستند.

آژانس کاریز

2. شهر سیه‌نا

سیه‌نا با 118 کیلومترمربع مساحت در غرب کشور ایتالیا که در سه تپه در قلب توسکانی تاسیس شده است ، با داشتن مرکز تاریخی به خوبی حفظ شده و سنت اسب دوانی قرون وسطایی ، معروف به ایل پالیو ، به گردشگران قدمی به قرون وسطی ارائه می‌دهد.

در گذشته یک شهر ثروتمند بوده و مرکز تاریخی سیه‌نا یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها در ایتالیا است زیرا هنوز هم بسیاری از آثار هنری و معماری خیره کننده خود را از آن دوره حفظ کرده است.

میدان دل كمپو سیه‌نا به عنوان یکی از بهترین میدان‌های قرون وسطایی در اروپا شناخته می‌شود. این میدان به دلیل گنجینه‌های معماری خود مانند Fountain of Joy ، پالاتزیو پابلیکو ، برج مانگیا و کلیسای سانتاماریا مورد توجه قرار گرفته است.

یکی دیگر از جواهرات معماری یک کلیسای جامع خیره کننده سیاه و سفید با طراحی رومانسک ایتالیایی با ویژگی‌های نفیس مانند کف مرمر ، شیشه‌های رنگی ، مجسمه‌ها ، نقاشی‌ها و کنده کاری‌ها است.

سیه‌نا همچنین مکان خوبی برای استراحت در تور ایتالیا آژانس کاریز و تماشای مردم و لذت بردن از مناظر ، قهوه ، پیتزا ، فوکاشیا و ژلاتو است. مسابقه اسب پالیو هر تابستان دو بار در این شهر برگزار می‌شود و جمعیت سالانه زیادی را به خود جلب می‌کند.

این سنت 700 ساله شامل نمایندگانی از 17 منطقه مختلف است که در میدان سنگفرش بدون زره مسابقه می‌دهند. سیه‌نا همچنین یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های دولتی ایتالیا ، دانشگاه سیه‌نا است که به دلیل دانشکده‌های پزشکی و حقوقی خود بسیار شناخته شده است.

آژانس کاریز


جزیره زیبا و شگفت انگیز البا

آشنایی با پورتوفینو

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید