آژانس کاریز

مکان‌های برتر برای بازدید در مکزیک

مکزیک که مدت‌هاست مقصدی برای تعطیلات برای آمریکای شمالی است ، محبوبیت فزاینده‌ای در بین گردشگرانی از اروپا پیدا می‌کند که می‌خواهند از تابش آفتاب به ظاهر بی‌پایان ، مناظر خیره کننده و سواحل شنی زیبا لذت ببرند ، نیازی به ذکر نیست که میراث فرهنگی غافلگیرکننده غنی آن است.

اماکن باستانی آزتک و مایاها و شهرهای استعماری تاریخی مکزیک بسیار مهم هستند که بسیاری از آن‌ها به عنوان میراث جهانی یونسکو شناخته شده‌اند ، اطمینان حاصل شود که آن‌ها برای نسل‌های بعدی بدون تغییر خواهند ماند.

جالب است که این ویرانه‌های مایاها از جمله مکان‌هایی مانند گواناجواتو ، چیچن ایتزا که اغلب به محبوبیت مکان‌های سنتی تعطیلات ساحلی مانند کانکان ، پورتو والارتا و پلایا دل کارمن معروف هستند.

مهمترین تجربه فرهنگ غنی کشور ، ترکیبی جذاب از مردم بومی و همچنین تأثیرات استعماری از اسپانیا است که در همه چیز ، از خلاقیت‌های آشپزی کشور گرفته تا سنت‌های پرتحرک موسیقی و رقص ، خود را نشان می‌دهد.

این کشور همچنین یک کشور غنی از گیاهان و جانوران است ، زیرا در مناطق آب و هوایی پخش شده است که از بیابان‌های خشک گرفته تا جنگل‌های بارانی گرمسیری و سرسبز را در بر می‌گیرد

برای اطمینان از اینکه بهترین برنامه سفر مکزیکی را برنامه ریزی کرده‌اید ، این لیست آژانس کاریز که از بهترین مکان‌های سفر به مکزیک است را مطالعه کنید.

آژانس کاریز

1. بندر والارتا

یکی دیگر از محبوب‌ترین مکان‌های ساحلی مکزیک ، شهر ساحلی اقیانوس آرام پورتو والارتا است. این شهر که معمولاً فقط به “Vallarta” خلاصه می‌شود ، برای اولین بار در دهه 1960 به عنوان زمین بازی برای نخبگان اجتماعی آمریکای شمالی در رادار تعطیلات ظاهر شد و از آن زمان در میان خارجی‌هایی که به دنبال خانه‌های دوم در یک آب و هوای گرم و آفتابی هستند بسیار محبوب شده است.

بسیاری از قسمت‌های آن توسط پیشرفت مدرن دست نخورده باقی مانده است. امروزه ، به لطف کارهای زیادی که در بندر والارتا باید انجام شود ، این شهر به همان اندازه که مسافران که به دنبال ماجراجویی هستند را به سمت خود می‌کشاند .

برای کسانی که دوست دارند تعطیلات را با سرعت کمی کندتر انجام دهند ، این شهر همچنین مکان‌های زیادی برای خرید هنر و صنایع دستی و یا قدم زدن در کنار تفرجگاه‌های دلپذیر ساحل با بسیاری از فضای سبز و مجسمه‌های خود را دارد.

مطمئناً ، مانند هر مکان خوب تفریحی در مکزیک ، بدون بازدید از بهترین سواحل پورتو والارتا نمی‌توانید شهر را ترک کنید.

آژانس کاریز


2. مرکز تاریخی مکزیکو سیتی

مکزیکو سیتی (سیوداد دی مکزیکو) نه تنها پایتخت کشور و مقر دولت مکزیک است ، بلکه به لطف بسیاری از موزه‌ها ، گالری‌های هنری و جاذبه‌های کلاس جهانی یکی از محبوب‌ترین مقاصد سفر جایگزین است.

اندازه آن را عقب نیندازید. درعوض ، تلاش خود را بر روی مرکز شهر تاریخی متمرکز کنید ، یک میراث جهانی یونسکو با مساحت 15 کیلومتر مربع که دارای بیش از 1400 ساختمان مهم استعماری از قرن 16 تا 19 است.

اینجا است که شما بسیاری از جاذبه‌های مهم مکزیکو سیتی را پیدا خواهید کرد ، بسیاری از آن‌ها در فاصله پیاده‌روی از میدان قانون اساسی (Plaza de la Constitución) که میدان اصلی شلوغ شهر است و از جمله جاذبه‌های کاخ ملی ، کلیسای جامع متروپولیتن و شهردار تمپلو با آزتک‌های خود یادگارها به کل تجربه افزوده شده ، کوه‌های آتشفشانی عظیم مشرف به شهر ، Popocatépetl و Iztaccíhuatl ، هرکدام با قد بیش از 5000 متر و بهانه ای مناسب برای بیرون آمدن و کاوش در مناظر خیره کننده در این قسمت از مناطق مرتفع مکزیک هستند.

این شهر یکی از بهترین شهرهایی هست که آزانس کاریز بازدید از آن را توصیه می‌کند.

آژانس کاریز

3. چیچن ایتزا ، کلانشهر مایان

یک سفر یک روزه محبوب برای کسانی که از کنکان و ساحل کارمن یا پایتخت یوکاتان مریدا شهر با شکوه مایان چیچن ایتزا دیدن می‌کنند ، یکی از پربازدیدترین مکان‌های باستانی مکزیک است و همچنین یکی از بزرگترین و بهترین مکان‌های مرمت شده است.

نکات برجسته بازدید از این میراث جهانی یونسکو بی شمار است. در اینجا باید از ال كاستیلو عظیم كه به هرم كوكولكان نیز معروف است و با ارتفاع 30 متر ، بلندترین سازه این منطقه است دیدن كرد.

یکی دیگر از نکات قابل توجه جالب توجه در اینجا کاراکول باشکوه است ، رصدخانه‌ای تقریباً 1000 ساله که گواه پیشرفت مایاها است. این ساختمان به دلیل شکاف‌های باریک دیواره‌هایش که به خورشید اجازه می‌دهد سالانه دو بار نفوذ کند ، مشهور است ، بنابراین کشیش‌ها می‌توانند تاریخ را به طور دقیق تعیین کنند.

بسیاری از باستان‌شناسان معتقدند چیچن ایتزا در حدود هزار سال پیش پایتخت یکی از پادشاهان مایاها به نام «تاپیلتزین چه کوئتزالکوتل» بوده‌ است که یکی از عجایب هفتگانه جدید هم محسوب می‌شود آژانس کاریز بازدید از این شهر را هیجان‌انگیز می‌داند.

همچنین مجسمه‌های متعدد این سایت مورد توجه است ، از جمله نمونه‌های زیادی از پادشاه معروف مایان که ظرف‌های قربانی خود را نگه داشته و همچنان به حفاظت از این معابد قدیمی ادامه می‌دهند.

آژانس کاریز

با لاکچری ترین هواپیماهای دنیا آشنا شوید

با لوکس ترین قطارهای تفریحی دنیا آشنا شوید


دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید