آژانس کاریز

بهترین سوغات پاریس

از قرن هفدهم ، پاریس یکی از مراکز مهم مالی ، دیپلماسی ، تجارت ، مد ، غذا ، علوم و هنرهای اروپا بوده است.

اگر دوست دارید در حال بازدید از این شهر مهم اروپا برای خود یا عزیزانتان یادگاری بخرید تا تجربه سفر خود را به یاد بیاورید و با عزیزانتان به اشتراک بگذارید.

در این مقاله‌ی آژانس کاریز لیستی از سوغاتی‌هایی را که می‌توانید از پاریس خریداری کنید و به همراه داشته باشید را به شما معرفی می‌کنیم.

آژانس کاریز

کلاه‌های فرانسوی

کلیشه‌های زیادی در مورد فرانسه وجود دارد و یکی از مشهورترین موارد این است که فرانسوی‌ها همیشه برت می‌پوشند.

این کلاه پشمی بافتنی اغلب با هنرمندان پاریسی مرتبط است و حتی اگر مردم فرانسه این لباس را اغلب نپوشند ، بازگرداندن آن از پایتخت فرانسه به عنوان یک نماد قوی و یک هدیه عالی باقی می‌ماند.

تقریباً در هر فروشگاه هدیه فروشی در پاریس می‌توانید انواع ارزان قیمت “ساخت چین” این نوع کلاه را پیدا کنید. اما خرید یک محصول فرانسوی جذابیت بیشتری خواهد داشت.

قیمت برت‌ها تقریبا از 40 تا 85 یورو بسته به نوع محصول می‌باشد.

آژانس کاریز

پنیر فرانسوی

در فرانسه تقریبا  365 نوع پنیر وجود دارد ، به این معنی که هر روز از سال می‌توانید نوع جدیدی را میل کنید.

حتی اگر تست همه آن‌ها در طول اقامت کوتاه مدتتان در پاریس خیلی سخت به نظر برسد ، باز هم باید سعی کنید تا آنجا که ممکن است مدل‌های مختلف را امتحان کنید و موارد دلخواه خود را به کسی هدیه دهید.

قیمت یک ظرف پنیر در فرانسه تقریبا 10 تا 30 یورو می‌باشد.

آژانس کاریز

کیف‌های لویی ویتون

کسانی که بودجه بالاتری را برای خرید سوغاتی در نظر گرفته‌اند ، احتمالاً باید در خیابان شانزه لیزه سری به بوتیک زیبای لویی ویتون بزنند.

معروف‌ترین فروشگاه چرم فرانسه از میلیون‌ها بازدید کننده استقبال می‌کند. کیف‌های دستی و کیف مسافرتی این برند در کل دنیا شناخته شده و محبوب است.

از این کیف‌ها بسیار کپی‌برداری شده است اما آن‌ها بی‌رقیب هستند. قطعاً یکی از بهترین هدایای پاریسی است که می‌توانید به عزیزانتان هدیه دهید.

آژانس کاریز

ماکت برج ایفل

“بانوی آهنین” یکی از پربازدیدترین بناهای تاریخی در فرانسه است و از شاخص‌ترین بناهای تاریخی پاریس است. از این برج ، یکی از وسیع‌ترین منظره‌ها را از شهر عاشقان ، پاریس خواهید داشت.

بنابراین ، با دادن برخی از این ماکت‌ها به دوستان خود ، تجربه خود در برج ایفل را با آن‌ها به اشتراک بگذارید. شاید این یک سوغات کلیشه‌ای باشد ، اما به این معنی نیست که هدیه مناسبی نباشد.

آژانس کاریز

 

ماکارون‌های فرانسوی

این شیرینی‌های کوچک ساخته شده از پودر بادام ، سفیده تخم مرغ و شکر ، هنگامی که در میان دو بیسکویت با یک گاناش ترکیب شوند ماکارون پاریسی نامیده می‌شود.

چه ماجراجو باشید و چه طعم‌های کلاسیک را دوست داشته باشید ، همیشه برخی از آن‌ها را مطابق با سلیقه خود پیدا خواهید کرد. این شیرینی مورد علاقه بسیاری از گردشگران در فرانسه است.

مقاومت در برابر چشیدن شیرینی‌های خوشمزه سخت است اما این‌ها مطمئناً ارزش چشیدن را دارند ، بنابراین در انتخاب ماکارون به عنوان سوغاتی مناسب شک نداشته باشید.

آژانس کاریز

بهترین سوغات اتریش

بهترین سوغات مجارستان

بهترین سوغات نروژ


 

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید