کاریز

آشنایی با بهترین فستیوال‌های آلمان

بر هیچکس پوشیده نیست که جشنواره‌ها و فستیوال‌های آلمان از مهمترین و بزرگترین جشن‌ها در جهان هستند که هر ساله میلیون‌ها نفر را برای تماشای جشنواره‌های رنگارنگ و جذاب به این کشور می‌کشاند.

در تعطیلات سالانه مانند کریسمس و شب سال نو ، شهرها در طول روز با بازارهای پر جنب و جوش ، رژه‌های خیابانی و لباس‌های زیبا زنده می‌شوند.

حدود ۱۰ هزار جشنواره در طول سال در آلمان برگزار می‌شود جشن‌هایی که گردشگران بسیاری را با سلیقه‌های متفاوت از سراسر دنیا به آلمان می‌کشاند.

در ادامه کاریز شما را با بهترین فستیوال‌های دیدنی کشور آلمان آشنا می‌کند تا در تور آلمان کاریز بتوانید در آن‌ها شرکت کنید.

کاریز

جشنواره رپربان هامبورگ

خیابان یک کیلومتری ریپربان، قلب منطقه سنت پائولی و زندگی شبانه در هامبورگ است. این خیابان، یکی از زنده‌ترین مناطق هامبورگ است.

جشنواره Reeperbahn هامبورگ به علاقه مندان موسیقی این فرصت را می‌دهد تا از انواع ژانرها و هنرمندان آینده دار از سراسر جهان لذت ببرند.

در طی 4 روز در ماه سپتامبر ، بیش از 350 کنسرت موسیقی ، نمایشگاه هنری ، کنفرانس و نمایش فیلم در این منطقه و اطراف سنت پائولی برگزار شده است.

همه‌ی این منطقه هامبورگ از کلوپ‌ها و بارهای زیرزمینی گرفته تا ساختمان‌های بزرگ مانند تئاتر امپریال ، شولموزئوم و کلیسای جامع سنت پائولی پر از جمعیت می‌شود.

زمان برگزاری این جشنواره نوزدهم تا بیست و دوم سپتامبر هر روز از ساعت 11 صبح تا نیمه شب می‌باشد.

کاریز

کارناوال

در اواسط فوریه تا مارس به مدت ۴۰ روز کارناوال های مختلفی در سراسر آلمان برگزار می‌شود. این مراسم در کل کشور آلمان برگزار می‌شود، اما در شهرهای کلن، دوسلدورف، ماینتس و مونستر حال و هوای دیگری دارد.

این فستیوال که به «فصل پنجم» نیز معروف است، همراه با رژه‌ای بزرگ موسوم به «رژه‌ی دوشنبه‌ی رُز» برگزار می‌شود. هزاران نفر در جشنواره‌ها و کنسرت‌های خیابانی شرکت می‌کنند و یک روز کامل را به تفریح و شادی به شب می‌رسانند.

در این رژه مردم با لباس‌های رنگارنگ و ماسک‌های عجیب به خیابان‌ها می‌آیند و گروه‌های موسیقی و رقصندگان سراسر خیابان‌های آلمان را به اشغال خود درمی‌آورند.

کارناوال شهر کلن، یکی از بزرگ‌ترین کارناوال‌ها در نوع خود به شمار می‌رود که در روز «سه‌شنبه چرب» آغاز می‌شود و روز «چهارشنبه خاکستر» به پایان می‌رسد. این رویداد  که شباهت زیادی به کارناوال ریو دو ژانیرو برزیل دارد یک هفته‌ طول می‌کشد.

این جشنواره خیابانی به بهترین وجه برپا شده و با رقص، موسیقی، صنایع دستی، هنر و غذاهای مختلف ملیت‌ها و فرهنگ‌ها همراه است که شور و هیجان خاصی در فضای آن موج می‌زند.

کاریز

جشنواره بین‌المللی فیلم برلین

جشنواره بین‌المللی فیلم برلین یکی از بزرگترین و معتبرترین جشنواره‌های بین‌المللی فیلم در جهان است که از سال 1951 در برلین برگزار می‌شود.

نمایش بیش از 500 فیلم از سراسر جهان در سالن‌های نمایش تاریخی، برگزاری میهمانی‌ها و رویدادهای ویژه از مهم‌ترین بخش‌های این فستیوال هستند.

این جشنواره هرسال در ماه فوریه به مدت ۱۰ روز در شهر برلین آلمان برگزار می‌شود و به برندگان این جشنواره جوایز خرس طلایی و خرس نقره‌ای تعلق می‌گیرد.

جشنواره فیلم برلین در کنارجشنوواره فیلم ونیز و جشنواره فیلم کن از مهمترین و معتبرترین رویدادهای سینمایی اروپا به‌شمار می‌رود.

 

کاریز

 

بازارهای کریسمس در برلین

اگر زمستان به شهر برلین بروید ، می‌توانید شاهد نه 1 ، بلکه بیش از 20 Weihnachtsmarkts (بازارهای کریسمس) که در ساختمان‌های تاریخی و میادین شهر برپا می‌شوند، باشد.

حدود یک ماه قبل از کریسمس ، جمعیت محلی و گردشگران از انواع فعالیت‌ها و غذاهای خاص فصلی که در این بازارهای پر جنب و جوش عرضه می‌شود، لذت می‌برند.

شما می‌توانید تعداد زیادی غرفه چوبی عجیب و غریب پیدا کنید که لباس‌های زمستانی ، درختان ، تزئینات ، صنایع دستی ، اسباب بازی‌ها و چهره های تولد را می فروشند.

قلعه شارلوتنبورگ ، KulturBrauerei ، کلیسای یادبود Kaiser Wilhelm و Gendarmenmarkt دارای بزرگترین بازارهای کریسمس در برلین هستند.

زمان برگزاری این جشنواره از 24 نوامبر تا 24 دسامبر از ساعت 11 صبح تا 10 شب می‌باشد.

کاریز

فستیوال باخ

این فستیوال مشهور جهانی در لایپزیک، هرساله به‌منظور گرامی‌داشت مشهورترین شهروند این شهر، یوهان سباستین باخ، برگزار می‌شود.

این جشنواره که از آوریل تا مه برگزار می‌شود یکی از مشهورترین فستیوال‌های دنیا است. در فستیوال باخ از سراسر جهان هنرمندان سرشناس حضور پیدا می‌کنند تا شاهکارهای کلاسیک باخ را در مکان‌های تاریخی این شهر و کلیساها به اجرا درآورند.

از مهمترین این مکان‌ها کلیسای توماس است کلیسایی که باخ برای مدت ۲۷ سال در آن کانتور مذهبی بود.

 

کاریز

 

 

فستیوال رود راین – آلمان

سفری به شهر‌های زیبای آلمان با کاریز.

One Reply to “آشنایی با بهترین فستیوال‌های آلمان”

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید