آژانس کاریز

بهترین انیمیشن‌های کشور فرانسه

صنعت فیلم فرانسه به دلیل نوآوری و قصه گویی در جهان شناخته شده است. در حقیقت ، هنر سپتیسم ، یعنی سینما ، آنقدر مورد توجه مخاطبان قرار میگیرد که سالانه بیش از 200 فیلم فقط در فرانسه تولید می‌شود!

این رقم شامل بسیاری از فیلم‌های انیمیشن است. انیمیشن نه تنها مخاطبان در هر سنی را به ماجراهای بی نهایت می‌برد ، بلکه همچنین رسانه مهمی را برای تصور آنچه غیرممکن به نظر می‌رسد و بحث در مورد مسائل اجتماعی و فلسفی را به روشی بصری ارائه می‌دهد.

علاوه بر این ، تماشای فیلم به زبان فرانسوی با زیرنویس فرانسوی راهی عالی برای بهبود دانش شما در مورد عبارات مختلف فرانسوی و فرهنگ‌های فرانکوفون است و استفاده از این کلمات در تورهای فرانسه‌ کاریز است .

در این مقاله آژانس کاریز 6 فیلم انیمیشن خارق العاده فرانسوی که باید تماشا کنید را به شما معرفی می‌‌‌‌‌کنیم.

آژانس کاریز

کیریکو و جادوگر

این فیلم درخشان ساخته میشل اوچلو در سال 1998 بر اساس یک افسانه آفریقای غربی ساخته شده است. در یک روستا پسری شجاع و مصمم به نام کیریکو با توانایی تکلم متولد می‌شود.

پس از پرسیدن علت کمبود آب از مادرش ، در مورد جادوگر شیطانی ، کارابا ، که چشمه روستا را خشک کرده و همه مردان را به جز یک نفر را برده ، به او می‌گوید.

بلافاصله ، کیریکو تصمیم می‌گیرد دهکده خود را نجات دهد و در این راه ماجراهای زیادی دارد. داستان پردازی و انیمیشن بسیار خارق العاده است و این فیلم موفق به کسب 11 جایزه در سراسر جهان شده است.

اگر از این فیلم لذت ببرید ، ممکن است از فصل‌های بعدی آن نیز لذت ببرید کیریکو و جانوران وحشی ، کیریکو و مردان و زنان. این انیمیشن برای تمام افراد مناسب است.

آژانس کاریز

گربه‌ای در پاریس

دینو گربه‌ای که زندگی دوگانه‌ای دارد. او با زئو زندگی می‌کند ، دختری که پس از قتل پدرش توانایی صحبت کردن خود را از دست داده است و مادرش ژان ، که یک افسر پلیس است و به دنبال قاتل شوهرش ، ویکتور کوستا است.

یک روز صبح ، دینو یک دستبند بسیار ارزشمند به زئو داد ، او که کنجکاو شد تا بفهمد دینو از کجا این دستبند را پیدا کرده است ، یک شب او را دنبال می‌کند و متوجه می‌شود که پرستار بچه او یکی از اعضای باند ویکتور کوستا است.

این فیلم عالی از سال 2010 به کارگردانی ژان لوپ فیلیشیولی و آلن گاگنول ، شبکه‌ای از دسیسه‌ها را در پس زمینه نمادین پاریس به تصویر می‌کشد ، و نمره جذاب این سبک انیمیشن را تحسین می‌کند.

این انیمیشن برای نوجوانان و بزرگسالان مناسب است.

آژانس کاریز

گربه خاخام

این فیلم جذاب درباره تحمل است و از یك كتاب به همین نام ساخته شده است.

داستان زندگی اسفر ، خاخامی را كه در دهه 1920 با دخترش زلبیا در الجزایر زندگی می‌كند به نمایش گذاشته است.

یک روز گربه او بر اثر شیطنت طوطی‌انش را می‌بلعد و شروع به صحبت می‌کند.

اسفر می‌خواهد گربه را با خود ببرد اما گربه می‌خواهد نزد زلبیا ​​که او را دوست دارد بماند و به یهودیت روی بیاورد ، بنابراین اسفر قانون مسجد را به گربه یاد می‌دهد تا خود را برای میتزاوی بار آماده کند.

این فیلم طنز و هوشمند از سال 2011 به کارگردانی جوآن اسفر و آنتوان دلسو ، مخاطبان را به سراسر آفریقا می‌برد و در مورد بسیاری از موضوعات مهم ، مانند استعمار و ادیان مختلف بحث می‌کند.

رده سنی مناسب برای تماشای این فیلم نوجوانان و بزرگسالان است.

آژانس کاریز

راه طولانی شمال

ساچا ، یک جوان اشراف‌زاده روسی ، که همیشه شیفته پدربزرگش ، اولوکین ، و زندگی پرماجرای او بوده است.

او كاشفي است كه تلاش مي‌كند تا به قطب شمال برود ، اما متأسفانه در آخرين سفر خود ناپديد مي‌شود.

ساچا که مصمم است کشتی خود را به نام Davaï پیدا کند ، حرکت می‌کند و به قطب شمال می‌رود.

این فیلم ماجراجویی شگفت انگیز از سال 2015 به نمایش درآمده که در سال 1882 و تقریباً به طور کامل در فرانسه و به کارگردانی رمی چایه ساخته شده است.

این انیمیشن برای مخاطبان 6 سال به بالا مناسب است.

آژانس کاریز

آشنایی با جاذبه‌های محله مونمارتر – پاریس

هیجان را در پارک دیزنی‌لند پاریس تجربه کنید.

آشنایی با طاق پیروزی شناخته شده‌ترین بنای یادبود جهان در پاریس.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید