بهترین هتل‌های پاریس – تور فرانسه

در رزرو هتل چندین مورد اهمیت دارد از جمله ستاره‌های درخشانی که روی سردر هتل خودنمایی می‌کنند همچنین هزینه اقامت در هتل که می‌تواند هزینه‌های گزافی داشته باشد.

از هر دسته‌ای که باشید ما برایتان هتل داریم در این مقاله آژانس کاریز قرار است بهترین هتل‌های پاریس را از جمله لوکس‌ترین تا قیمت مناسب‌ترین آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

 

 

آژانس کاریز

 

هتل پنج ستاره رله کریستین در قلب شهر پاریس

این هتل بوتیک در عمارتی متعلق به قرن 17 در قلب سنت ژرمن پرز واقع شده است ، فقط 700 متر از کلیسای جامع نوتردام فاصله دارد. این باغ 150 متر مربعی دارای WiFi رایگان ، آبگرم و مرکز تناسب اندام است.

اتاق‌های با هوای مطبوع دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای هستند. برخی از آن‌ها همچنین بالکن یا تراس اختصاصی و دسترسی مستقیم به باغ را ارائه می‌دهند.

صبحانه بوفه روزانه سرو می‌شود و سرویس اتاق 24 ساعته در دسترس است. میهمانان می‌توانند استراحت کرده و از نوشیدنی کنار شومینه در اتاق هتل لذت ببرند.

مهمانان همچنین به مرکز آبگرم و تناسب اندام Relais Christine که در سرداب طاقدار هتل واقع شده است دسترسی رایگان دارند. این هتل دارای وان آبگرم ، سونا و محوطه درمانی است.

هتل سرویس دربان ارائه می‌دهد و دوچرخه نیز در دسترس است. با موزه اورسی ، باغ‌های لوکزامبورگ و موزه لوور 10 دقیقه پیاده فاصله است. یک خودروی فیات کانورتیبل با هزینه اضافی 500 دلار برای اجاره در دسترس است.

طبق بررسی‌های انجام شده ، این منطقه مورد علاقه گردشگران در پاریس است.

آژانس کاریز

هتل سه ستاره لا پلانک در منطقه ایل دوفرانس پاریس

یکی از بهترین انتخاب‌های ما در پاریس می‌تواند هتل La Planque باشد که با داشتن یک باغ در پاریس در منطقه Ile de France واقع شده است و از مرکز پمپیدو 3.1 کیلومتر و از اپرا باستیل 3.2 کیلومتر فاصله دارد.

در این هتل 3 ستاره دارای پذیرش 24 ساعته ، سرویس اتاق و سرویس بلیط برای میهمانان است. در هتل اتاق‌ها دارای میز و تلویزیون صفحه تخت هستند.

هر روز صبح یک بوفه صبحانه در هتل La Planque موجود است و محل اقامت تراس با منظره عالی را ارائه می‌دهند. سالن کنسرت لا سیگاله 3.7 کیلومتر و  4.3 کیلومتر کلیسای مقدس با هتل فاصله دارند.

نزدیکترین فرودگاه پاریس فرودگاه اورلی اس که در 16 کیلومتری هتل قرار دارد. طبق بررسی‌های انجام شده ، این منطقه مورد علاقه زوجین به ویژه بخاطر موقعیت مکانی عالی که دارد در پاریس است.

آژانس کاریز

هتل پنج ستاره سینر  در بخش مرداب مرکزی پاریس

اقامتگاه‌های 5 ستاره غیر معمولی را در منطقه مدرن و مرکزی Marais پاریس پیدا کنید. هتل با شیشه‌های رنگی و فانوس تزئین شده است و محیطی صمیمی را ارائه می‌دهد.

میهمانان می‌توانند از استخر الهام گرفته از یونان و روم در اسپا و همچنین سایر روش‌های درمانی لذت ببرند. بعضی از اتاق‌ها منظره‌ای عالی از حیاط داخلی دارند.

رستوران هتل ترکیبی از غذاهای آفریقای شمالی و آمریکای جنوبی را ارائه می‌دهد و میهمانان می‌توانند از دسرهای عجیب و غریب آشپز شیرینی پزی Yann Brys لذت ببرند.

Sinner Bar غذای فینگر و کوکتل‌های کاملاً ماهرانه‌ای از سراسر جهان را که با محصولات تازه تهیه شده‌اند ، را ارائه می‌دهد.

هر روز صبح یک صبحانه اروپایی یا آمریکایی در دسترس است و گزینه‌های بدون گلوتن و گیاهخواری نیز ارائه می‌شود. مرکز پمپیدو 1.5 کیلومتر از Sinner Paris فاصله دارد ، در حالی که اپرا باستیل 2 کیلومتر از این هتل فاصله دارد.

نزدیکترین فرودگاه پاریس فرودگاه اورلی در 17 کیلومتری این محل اقامت است.

آژانس کاریز

هتل چهار ستاره مایسن آرمانس در مرکز پاریس

یکی دیگر از بهترین انتخاب‌ها در پاریس مایسن آرمانس در مرکز پاریس است که 50 متر با باغ تویلری و 200 متر با میدان کنکورد فاصله دارد.

این ملک زمانی محل سکونت نویسنده فرانسوی Stendhal بود و دسترسی WiFi رایگان را در سراسر هتل فراهم می‌کند. تمام اتاق‌های تزئین شده جداگانه مجهز به تلویزیون ماهواره‌ای ، مینی بار هستند.

صبحانه هر روز علاوه بر ناهارخوری در صورت درخواست در اتاق شما هم سرو شود. موزه لوور 10 دقیقه پیاده با هتل و با خیابان شانزه لیزه 500 متر فاصله دارد.

ایستگاه مترو کنکورد 180 متر با هتل فاصله دارد و دسترسی مستقیم به بسیاری از جاذبه‌های پاریس را فراهم می‌کند.

آزانس کاریز

5 حقیقت در مورد پاریس – فرانسه

معرفی محله مونمارتر در فرانسه

آشنایی با جاذبه‌های محله مونمارتر در پاریس

One Reply to “بهترین هتل‌های پاریس – تور فرانسه”

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید