تور کاریز

بهترین سوغات اسپانیا – تور اسپانیا

اسپانیا کشوری شناخته شده است که شامل بسیاری از برترین مقاصد گردشگری جهان است. بازدید کنندگان غالباً از مکان‌های مختلف اسپانیا بازدید می‌کنند تا مکان‌های تاریخی باستانی ، معماری چشمگیر و سواحل زیبا را تجربه کنند ، اما اسپانیا همچنین متمایزترین خاطرات را دارد.

از شراب منحصر به فرد رنگی گرفته تا ظروف آشامیدنی و گیتارهایی که در 100 سال گذشته به طور خاص ساخته شده‌اند ، اسپانیا فرصت‌های زیادی را برای خرید هدایا و سوغاتی‌های بی‌نظیر برای یادگاری فراهم آورده است.

در این مقاله آژانس کاریز  6 موردی وجود دارد که فقط می‌توانید در اسپانیا خریداری کنید.

آژانس کاریز

1. گیتارهای فلامنکو

خانواده Conde استادکاران حرفه ای گیتار هستند که بیش از یک قرن در اسپانیا سازهایی را خلق کرده‌اند.

اگرچه گیتارهای فلامنکو گران قیمت‌ترین نوع گیتار هستند ، اما آن‌ها یک سرمایه گذاری مادام العمر و قطعه‌ای از تاریخ موسیقی هستند که همچنین برای همیشه یادآور سفر ویژه شما خواهند بود.

افراد سرشناسی مانند پاکو د لوسیا ، کت استیونز ، و باب دیلن از فیلیپه کنده گیتار خریداری کرده‌اند.

آژانس کاریز

2. ژامبون

جامون ، یا ژامبون ، یکی از موارد محبوب منوی تاپاس در سراسر اسپانیا است که به طور کلی در انواع سرورو و ایبریکو سرو می‌شود.

می‌توانید آن را در هر بار یا رستوران پیدا کنید و حتی ممکن است یک پای کامل ژامبون را در فضای باز آویزان کنید که به گارسون‌ها اجازه می‌دهد نوارها را به راحتی جدا کنند.

شما می‌توانید بسته‌های جامون با کیفیت یا حتی یک پای کامل را به خانه ببرید و بهترین ژامبون از خوک‌های ایبری سیاه تشکیل می‌شود که در جنگل‌های بلوط زیست می‌کنند و از  رژیم غذایی بلوط استفاده می‌کنند.

آژانس کاریز

 

3. پوستر گاوبازی

گاوبازی قسمت مهمی از تاریخ و فرهنگ اسپانیا است. بسیاری از گردشگران از سفر به اسپانیا به عنوان فرصتی برای دیدن گاوبازی زنده در یکی از بسیاری مراکز برگزارکننده گاوبازی استفاده می‌کنند و هیچ راهی برای یادآوری این تجربه بهتر از این نیست که یکی از پوسترهای تبلیغاتی گاوبازی که در خیابان می‌توانید پیدا کنید را خریداری کنید.

پوسترها مقرون به صرفه هستند ، بسته بندی آن‌ها آسان است و سنتی طولانی از اسپانیا را به دوستان و خانواده شما منتقل می‌کند.

 

آژانس کاریز

4. بادبزن

طرفدار اسپانیایی یا abanico سوغاتی مشهوری است که فرهنگ اسپانیا را منتقل می‌کند. بسیاری از رقص‌های سنتی اسپانیایی از آبانیکو به عنوان یک تکیه گاه استفاده می‌کنند و شما می‌توانید بادبزن مورد علاقه خود را در رنگ‌ها و سبک‌های مختلف پیدا کنید ، همه با طیف وسیعی از طرح‌های زیبا  برای یک هدیه بی نظیر عالی هستند.

کاربرد‌های آن خنک کردن خود در مراسم‌های بیرونی و یا دکوراسیون منزل است که تغییر و به روزرسانی آن آسان است.

آژانس کاریز

5. سفال‌های اسپانیایی

سفال و سرامیک اسپانیایی ، مخصوصاً برای اعضای خانواده یا دکوراسیون منزل خود ، سوغاتی عالی هستند.

بسیاری از سرامیک‌ها و ظروف سفالی که در اسپانیا می‌یابید توسط دست فروشان محلی ساخته می‌شود ، بنابراین می‌توانید یک هدیه کاملاً دست ساز به خانه ببرید.

می‌توانید لیوان ، کاسه ، بشقاب و قطعات تزئینی متناسب با سبک خود پیدا کنید تا خانه شما را با کمی فرهنگ اسپانیایی و یادگاری از سفر خود تزریق کند.

آژانس کاریز

6. اسباب بازی تورو

حیوانات شکم پر همیشه گزینه محبوب سوغاتی هستند. در اسپانیا ، گاو نر (تورو) نمادی بسیار گرانبها است و اغلب در کارهای هنری و صنایع دستی دیده می‌شود.

می‌توانید مجموعه‌ای از اسباب بازی‌های زیبا و پرطرفدار تورو پیدا کنید که برای کودکان و بزرگسالان بسیار مناسب است.

از همه بهتر ، این هدیه‌ای است که منحصر به فرد فرهنگ و تاریخ اسپانیا را نشان می‌دهد ، بنابراین بعید است چیزی کاملاً مشابه اسباب بازی‌های مخمل تورو را در جای دیگری پیدا کنید.

آژانس کاریز

بهترین سوغات ترکیه – تور ترکیه

بهترین سوغات لندن – انگلستان

بهترین سوغات اتریش

بهترین سوغات مجارستان

بهترین سوغات نروژ

بهترین سوغات پاریس

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید