بهترین سوغات لندن – انگلستان

بیشتر بازدیدکنندگان از لندن خرید را بخشی از تجربه سفر خود به لندن می‌دانند. از بازارهای خیابانی تا بازی‌های ویکتوریا گرفته تا تفریح در میدان اسلون تا خیابان شلوغ آکسفورد ، فروشگاه‌های زیادی وجود دارد که اقلامی را به فروش می‌رسانند که معمولاً این نمادی از این شهر پر جنب و جوش را نشان می‌دهند.

بهترین کالاهای هدیه و سوغاتی بریتانیایی را بخرید تا از یک با یک یادگاری از سفر به لندن به خانه برگردید یا به راحتی در منزل یا محل کار خود سفارش آنلاین دهید تا در هر کجای دنیا که باشید درب منزل این کالاها را تحویل بگیرید.

چه در حال خرید سوغاتی برای خود و چه هدیه برای خانواده و دوستان خود باشید ، در اینجا آژانس کاریز ایده‌هایی را آورده است که به شما الهام می‌بخشد و در خرید سوغاتی کمکتان می‌کند.

آژانس کاریز

چتر لندن

لندن سهم بیش از حدی باران را در جهان به خود اختصاص داده است ، بنابراین ممکن است این چتر قبل از اینکه فرصت هدیه به خود گرفته باشد ، مورد استفاده قرار گیرد.

با آرم زیبا “I love London” با قلب قرمز پررنگ و حروف سفید ، از نایلون مشکی ساخته شده است. این چتر باکیفیت دارای دسته تلسکوپی کرومی است و در هنگام استفاده از آن برای جمع شدن و جمع شدن در جیب ایده آل است.

چتر اندازه جمع و جوری دارد و دارای قاب سبک است و به پایین فرو می‌ریزد ، به زیبایی مرتب می‌شود. این چتر لندنی با وزن فقط 1.3 پوند مناسب برای خانم‌ها و آقایان است و یکی از لوازم ضروری برای گردشگران است و سوغاتی عالی برای سفر شما محسوب می‌شود.

قیمت این محصول حدودا 5 پوند است.

 

آژانس کاریز

 

چای انگلیسی

یکی دیگر از رسم‌های عجیب انگلیسی ، چای بعد از ظهر است که می‌تواند با این مجموعه هدیه انگلیسی Tea Time زنده نگه داشته شود.

این مجموعه شامل سه چای مختلف است ارل گری ، صبحانه انگلیسی و چای انگلیسی بعد از ظهر با 10 کیسه چای از هر یک از این موارد دلخواه کلاسیک. آن‌ها با یک بسته 200 گرمی نان شیرین کره خالص واکرز ترکیب می‌شوند.

این نان‌های کوچک که از بهترین مواد تشکیل دهنده بدون رنگ مصنوعی و مواد نگهدارنده تهیه شده‌اند ، مناسب گیاهخواران هستند و کوسر هستند.

نان شیرینی خوشمزه توسط واکرز ساخته شده است ، شرکتی که در سال 1898 توسط پدربزرگ بزرگ جوزف واکرز تاسیس شد و مأموریت او “ساخت بهترین شیرینی دنیا” بود.

به نظر می‌رسد که او به هدف خود رسیده است زیرا این نان اخیراً برای چهارمین بار جایزه Queen’s Enterprise را دریافت کرده است. شما نمی توانید خیلی بیشتر از این انگلیس شوید مگر با خرید این محصول.

قیمت این محصول حدودا 7 پوند است.

آژانس کاریز

آهنربا کاخ باکینگهام

این آهن ربا یخچال رزینی که یک ایده یادگاری دوست داشتنی است ، دارای محل اقامت رسمی کوئینز ، کاخ باکینگهام است و جزئیات پیچیده بیرونی کاخ را به طور برجسته به نمایش گذاشته است.

سفر خود به کاخ باکینگهام را با آهنربای رزینی و زیبای آهنربایی فراموش نکنید.

همچنین کاخ باکینگهام یک فروشگاه هدایای رسمی دارد که طیف گسترده‌ای از هدایای کاخ را ارائه می‌دهد. شما حتی می‌توانید Cuddly Corgi را که حیواناتی است که مشهورترین آن را با ملکه و نژاد سگ مورد علاقه آن‌ها در خانواده سلطنتی از سال 1933 تاکنون می‌شناسند برای خرید انتخاب کنید.

آژانس کاریز

بازی حافظه لندن

این بازی هوشمندانه در جعبه‌ای به سبک Union Jack یک هدیه ایده آل حتی برای کسانی است که هرگز به شهر لندن نرفته‌اند. این بازی دارای 25 جفت تصویر عکاسی از مکان‌های دیدنی لندن ، مانند بیگ بن ، موزه‌ها ، پل‌ها و مکان‌های معروف است.

بازیکنان باید کارت‌ها را بر اساس موضوع به جفت‌های غیر یکسان مطابقت دهند ، مانند غذا ، روزنامه‌ها یا ایستگاه‌های راه آهن. برای جوانان و همچنین بزرگسالان مناسب است ، این یک روش عالی برای لذت بردن از 50 صحنه درجه یک لندن است در حالی که از منظر محلی کمی بهتر با شهر آشنا می‌شوید.

ثابت خواهد شد که این بازی برای هر کسی که عاشق لندن است یا می‌خواهد آن را بهتر بشناسد لذت بخش خواهد بود. همچنین این هدیه ایده آل برای به اشتراک گذاشتن اوقات خوش با خانواده و دوستان در خانه و بسیار سرگرم کننده برای شناخت جاهای دیدنی لندن است.

قیمت این محصول حدودا 15 پوند است.

آژانس کاریز

خرس‌های عروسکی

یک خرس عروسکی بزرگ با یونیون جک پنجه‌ها ، گوش‌ها و پاها را با یک روبان منطبق که در یک کمان به دور گردن بسته شده ، تزئین کرده است و این یک ایده هدیه زیبا از لندن است.

این دوست داشتنی‌ترین هدیه برای کودک خردسالی است که در سفر به لندن همراه شما هستند و یا کودکانی که چشم به راه هدیه شما می‌باشند و سال‌هاست می‌توانند به عنوان یک ماجراجویی بزرگ به این هدیه نگاه کنند.


آژانس کاریز

پنج رستوران ایرانی با کیفیت در لندن – انگلستان

بیگ بن چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید