آژانس کاریز

سفری کوتاه به برزیل با آژانس کاریز

برزیل بزرگ‌ترین کشور آمریکای جنوبی است که تقریباً نیمی از این قاره را در اختیار دارد. تقریباً تمام خاک برزیل در نیم‌کره‌ی جنوبی قرار دارد و اکثر آن نیز از نوع گرمسیری است. انبوه جنگل‌های بارانی در برزیل ، میزبان حیات‌وحش و گیاهان عجیب‌ و غریب است.

فرقی نمی‌کند که به ساحل علاقه‌مند هستید یا عاشق جنگل نوردی هستید ، از بازدید موزه‌های هنری در سطح جهانی لذت می‌برید یا می‌خواهید در کارناوال ریو شرکت کنید ، در برزیل هر چیزی متناسب با ذائقه‌ی شما یافت می‌شود.

در این مقاله آژانس کاریز نگاهی به مهم‌ترین شهرهای برزیل انداخته‌ایم ، شهرهایی که گردشگران را در سراسر سال به این کشور آمریکای لاتین می‌کشانند.

 

آژانس کاریز

 

کویابا 

یک شهر پر جنب و جوش و غنی از سنت ، کوایابا منزگاه برخی از شناخته‌ شده‌ترین چشم اندازهای چشمگیر کشور است.

این مکان در ایالت ماتو گروسو در تقاطع سه زیست کره شگفت انگیز پنتانال بزرگترین تالاب گرمسیری سیاره ، سرادو د چاپاپاد دوس گویمارس با مناظر چشمگیر و حوضه رودخانه  آمازون قرار گرفته است.

اما کوایابا فقط تشکیل شده از بیابان ، سفرهای دریایی با قایق رودخانه ای و سفرهای پرماجرا نیست ، این مکان غنی از فرهنگ منحصر به فرد ، غذاهای بومی و تاریخ خارق العاده تشکیل شده است.

آژانس کاریز

کوریتیبا

کوریتیبا که به عنوان پایتخت سبز برزیل نیز شناخته می‌شود ، به دلیل کیفیت بالای زندگی ، طراحی پایدار و برنامه‌های کاری بسیار کارآمد برای کاهش مسائلی مانند فقر و بی خانمان‌ها شناخته شده است.

این یکی از بهترین نمونه‌های برنامه ریزی شهری در جهان است و دارای روحیه دلپذیر جهان وطنی است. علاوه بر این ، چیزی که در شهر و سواحل برای شما جذابیت ندارد ، آن را در پارک‌های خارق العاده ، بازارهای مواد غذایی در فضای باز و زیرساخت‌های بلند پروازانه جبران می‌کند.

از جاذبه‌های مهم کوریتیبا می‌توان به موزه اسکار نیمایر به شکل چشم ، اپرای وایر ، پارک تینگوئی و باغ گیاه شناسی کوریتیبا اشاره کرد. این شهر دارای رستوران‌های فراوان است ، بنابراین مطمئناً چیزی مناسب در هر وعده‌ی غذای خوشمزه وجود دارد.

آژانس کاریز

بلو هوریزونته

سومین شهر بزرگ برزیل به معنای افق زیبا کلان‌ شهر آرام و با طیف گسترده‌ای از موزه‌ها ، مغازه‌ها ، بارها و رستوران‌ها است ، بنابراین هرچه به دنبال آن می‌گردید ، مطمئناً آن را در اینجا خواهید یافت.

اگر اهل فرهنگ و گشت و گذار هستید ، گشت در میدان آزادی را از دست ندهیدبا بنای یادبود میناس گرایس ، موزه زیبای هنر پامپول‌ها یا کلیسای غریب سنت فرانسیس آسیسی که توسط برزیلی معروف استاد آوانگارد اسکار نیمایر طراحی شده است.

در غیر این صورت ، در محله‌های شیک مانند Lourdes و Sion به همراه بسیاری از کافه‌ها و رستوران‌های عالی وقت بگذرانید .

همانطور که می‌بینید ، شهرهای برزیل به اندازه کشور خود شگفت انگیز و متنوع هستند ، بنابراین بدون توجه به اینکه تصمیم دارید کدام یک از آنها را بازدید کنید ، انتظار ماجراجویی و تجربه‌های به یادماندنی را داشته باشید.

آژانس کاریز

رسیف

درست مثل سایر مقاصد واقع در شمال شرقی برزیل ، Recife در تمام طول سال از دمای مطبوعی برخوردار است. این شهر با داشتن یکی از طولانی‌ترین و جذاب‌ترین سواحل کشور برزیل مفصد بسیاری از گردشگران است.

یک شهر با جو قدیمی  و یک صحنه فرهنگی پر جنب و جوش ، پایتخت پرنامبوکو مطمئناً چیزی را برای همه ارائه می‌دهد. منطقه ساحل اصلی شهر ، منطقه Recife’s Boa Viagem یک محوطه لوکس از کافه‌ها ، کلوپ‌های شبانه و رستوران‌های شیک است ، در حالی که Recife Antigo با شخصیت با کافه‌های پر جنب و جوش و معماری چشم نواز پرتغالی و هلندی بازدیدکنندگان را به خود جلب می‌کند.

فقط چند کیلومتر دورتر ، اولیندا ، یک شهر غافلگیر کننده در فهرست یونسکو ، پر از کلیساهای قابل توجه باروک ، گالری‌های هنری و عمارت‌های استعماری زیبا قرار دارد.

آژانس کاریز

بهترین شهرهای برزیل برای بازدید

کشور پرتغال را بهتر بشناسید

 

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید