آژانس کاریز

کتاب‌هایی که پیش از سفر به اسپانیا باید بخوانید

اسپانیا کشوری کاملاً جذاب است که می‌توان آن را با بیش از یک روش کشف کرد. اکثر مردم کاملاً مشتاق سفر به اسپانیا و لذت بردن از سواحل ماسه‌های طلایی و طعم غذاهای دلپذیر اسپانیایی هستند ، تعطیلات در اسپانیا بیشتر از آنچه تصور می‌شود وجود دارد.

اگر می‌خواهید قبل از اینکه تعطیلات بعدی خود را در کشور زیبای اسپانیا رزرو کنید ، از تریلرهای سیاسی گرفته تا رمان‌های تاریخی بهترین کتاب‌هایی هستند که درباره‌ی اسپانیا نوشته شده‌اند، شما را با شگفتی‌های این سرزمین آشنا می‌کنند و این امکان را به شما می‌دهند تا عمیقا در فرهنگ و تاریخ اسپانیا تامل کنید.

اگر به دنبال کتاب خوبی برای خواندن قبل از سفر به اسپانیا هستید در این مقاله از آژانس کاریز شما را با 5 مورد از بهترین کتاب‌ها درباره اسپانیا به گفته جهانگردان باتجربه آشنا می‌کنیم.

آژانس کاریز

قطار در اسپانیا نوشته کریستوفر هاوس 

این کتاب با عنوان جذابش یکی از تجربیات به‌یادماندنی گردشگران به‌شمار می‌رود این کتاب به موضوعاتی فراتر از سفر با یک وسیله‌ی حمل‌ونقل می‌پردازد.

کریستوفر هاوس در این کتاب اینطور نوشته که من سه سفر با قطار به یادماندنی بیلبائو به سالامانکا ، مادرید به گرانادا ، و کادیز به بارسلونا را در اسپانیا گذراندم.

این روش مورد علاقه من برای سفر است. سفر با قطار در اسپانیا یک روش جذاب است اما ده سفر کریستوفر هاوس چیزی بیش از یک نوع حمل و نقل نیست. او به خوبی جزئیات بسیار دقت دارد و عاشق اسپانیا است.

 

آژانس کاریز

 

الحمرا نوشته رابرت ایروین

گرانادا یک شهر شگفت انگیز است که نباید از بازدید آن در اسپانیا غافل شد. کاخ الحمرا قلب و روح این شهر است که آخرین کاخ مسلمان در اروپا و بازمانده و یادآور این است که جنوب اسپانیا بیش از هفتصد سال توسط مورها اداره می‌شد.

زیبایی محض این کاخ نفس را در سینه‌ حبس خواهد کرد. این کتاب قبل از بازدید از اسپانیا و این کاخ ، بینش خوبی به شما می‌دهد و شما را با تاریخچه‌ی آن بیشتر آشنا می‌کند.

آژانس کاریز

زنگ‌ها برای چه کسی به صدا در می‌آیند نوشته ارنست همینگوی

ارنست همینگوی به عنوان خبرنگار به اخبار جنگ داخلی اسپانیا پرداخت. برخلاف اورول ، او تجربه خود را به داستان تبدیل کرد.

در جریان نوشتار این کتاب نویسنده نتوانست تا آخر بی‌طرف بماند و به جبهه‌ی مبارزان آزادی ملحق شد.

طبق گفته آنتونی برگس ، زنگ‌ها برای چه کسی به صدا در می‌آیند بهترین گزارش داستانی درباره جنگ داخلی اسپانیا است که در دسترس می‌باشد.

 

آژانس کاریز

 

راهنمای اسپانیا نوشته لونلی پلنت

اگر به اسپانیا سفر می‌کنید، بهتر است این کتاب را همراه خود داشته باشید. پیشنهاد می‌شود بدون خواندن طولانی هر كدام از قسمت‌های راهنمای اسپانیای لونلی پلَنِت از خانه خارج نشوید.

این کتاب اطلاعات خوبی درباره‌ی قوانین این کشور، آداب‌ورسوم مردم، رستوران‌ها، هتل‌ها و جاذبه‌های دیدنی به خوانندگان می‌دهد.

 

 

آژانس کاریز

 

مادرید راهنمای فرهنگی و ادبی نوشته الیزابت نش

نویسنده‌ی این اثر اینگونه نوشته است که من یک هفته را در مادرید گذراندم و سری به سه موزه هنری حیرت انگیز که اتفاقاً در فاصله کمی از یکدیگر قرار دارند و شما با پای پیاده هم می‌توانید از هر سه موزه پرادو، مرکز هنری ملکه سوفیا و موزه‌یی تیسن بورنمیسا بازدید کنید.

با این‌ وجود هر شهر بزرگی می‌تواند یکی از این موزه‌ها را داشته باشد اما آنچه مادرید را دیدنی می‌کند فقط در موزه‌های این شهر خلاصه نمی‌شود.

الیزابت نَش به پارک‌ها، خیابان‌ها، میادین و بناهای تاریخی مادرید سرک می‌کشد و اطلاعات جالبی درباره‌ی این شهر در اختیار شما می‌گذارد


آژانس کاریز


معرفی شهر مادرید

معرفی جاذبه‌های تماشایی شهر مادرید

 

 


دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید