آژانس کاریز

کتاب‌ هایی که پیش از سفر به فرانسه باید بخوانید

در سال 2018 فرانسه با بیش از 82 میلیون بازدیدکننده پربازدیدترین مقصد در جهان بود. پایتخت فرانسه پاریس به طور مداوم یکی از سه شهر پربازدید است که بعد از بانکوک و لندن در رتبه سوم قرار دارد.

فرهنگ ، هنر ، غذا ، تاریخ ، دریاچه‌ها ، سواحل ، کوه‌ها ، دهکده‌های فوق العاده ، شهرهای پیشرفته و بیشتر فرانسه همه این‌ها را به وفور دارد.انتخاب مکان برای رفتن می‌تواند دشوارترین قسمت برنامه ریزی برای هر سفر باشد.

در ادامه چند کتاب معرفی کرده‌ایم که بهتر است پیش از سفرتان به فرانسه و شرکت در تورهای فرانسه کاریز آن‌ها را بخوانید کتاب‌هایی که باعث درک بهتر شما از تاریخ، فلسفه، غذا و آثار هنری فرانسه می‌شوند.

آژانس کاریز

فروشگاه پیانو در سمت چپ بانک

رمانی که به زیبایی نوشته شده است و هم لذت زندگی در پاریس و هم رابطه عاشقانه با پیانو را بررسی می‌کند. یک رمان فوق العاده برای هرکسی که عاشق پیانو و پاریس می‌باشد، است.

آژانس کاریز

طرف خانه سوان، مارسل پروست

جلد اول از یک رمان هفت جلدی. طرف خانه‌ی سوان اثری است که به‌طرز لذت‌بخشی گیج کننده است. مارسل پروست (Marcel Proust) در این کتاب از خاطرات،‌ هنر،‌ جامعه، اضطراب و عشق سخن می‌گوید.

طرف خانه سوان یک اثر کلاسیک و اصیل فرانسوی است که خیال و فلسفه را درهم آمیخته است.

 

آژانس کاریز

 

راهنمای سفر به فرانسه لونلی پلنت

این کتاب راهنمای سفر به فرانسه است و جزئیات را به خوبی نمایش داده است. اگر می‌خواهید اطلاعات تاریخی در مورد مقصد فرانسه و همچنین لیست‌های کاملی از محل اقامت ، رستوران‌ها و جاذبه‌های دیدنی در فرانسه داشته باشید ، این کتاب گزینه ایده آلی است.

آژانس کاریز

دوشیزه، کیمبرلی کاتر

دوشیزه‌ی کیمبرلی کاتر (Kimberly Cutter) داستانی تراژیک و در عین‌حال الهام‌بخش درباره ژان‌دارک دختر جوان و مبتکری است که شجاعانه و با سرسختی سربازان زیادی را تشویق کرد که با او به میدان جنگ علیه انگلیسی‌ها بروند.

این کتابی غم‌انگیز و بسیار هیجان‌انگیز است. این کتاب جزو کتاب‌هایی است برای آن‌دسته از کسانی که قصد سفر به فرانسه را دارند تا با فرهنگ و تاریخ فرانسه آشنا شوند مناسب است.

 

آژانس کاریز

 

قتل در برج ایفل (اسرار ویکتور لگریس)

این کتاب درباره رمز و راز یک قتل در پاریس است که در سال 1889 رخ داده. برج ایفل کاملاً جدید است اما صحنه یک مرگ مرموز است. ناشی از نیش زنبور یا جایی که نیروهای دیگری در کار هستند. کتابفروش جوان Victor Legris کشف حقیقت را مأموریت خود می‌داند.

آژانس کاریز

کنت مونت کریستو، الکساندر دوما

کونت مونت کریستو رمانی کلاسیک از الکساندر دوما (Alexandre Dumas) با طنزی سیاه و بسیار ماجراجویانه و فوق‌العاده غم‌انگیز است.

ادموند دانتس ملوان جوان و مشهوری است که در شهر مارسی فرانسه زندگی می‌کند. او کاملا ناعادلانه متهم به توطئه با ناپلئون،‌ پادشاه پیشین، برای بازپس گرفتن قدرت (که به‌طرز شرم‌آوری ناموفق بود) می‌شود.

پس از گذراندن بیش از یک دهه در یکی از مخوف‌ترین زندان‌های فرانسه،‌ ادموند از آنجا فرار می‌کند و قسم می‌خورد که از هرکسی که به او خیانت کرده‌ بود، انتقام بگیرد.

 

 

آژانس کاریز

 

راهنمای فرانسه از فرومر

این کتاب بسیار عالی عمل می‌کند و یک مرجع مناسب برای سفر به فرانسه است که می‌گوید چه چیزی عالی است و چه چیزی را نمی‌توان فراموش کرد. همچنین اطلاعات گسترده‌ای در مورد آنچه در فرانسه باید دید و انجام داد و همچنین اطلاعات بسیار خوبی در مورد قیمت همه چیز در فرانسه را ارائه می‌کند.

آژانس کاریز

کتاب‌هایی که پیش از سفر به اسپانیا باید بخوانید

با اصطلاحات پرکاربرد در فرودگاه آشنا شوید



دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید