آژانس کاریز

10 حقیقت برتر درباره لندن که باید بدانید

لندن ، پایتخت انگلیس یکی از بهترین و شگفت‌انگیزترین شهرهای جهان است. ما در آژانس کاریز در ادامه این مطلب حقایق جالبی را درباره لندن ، دومین شهر پربازدید در جهان ، برایتان بیان می‌کنیم.

باید بدانید لندن کوچکترین شهر انگلیس است. بزرگی که بیشتر ما به عنوان لندن می‌شناسیم در واقع “لندن بزرگ” نامیده می‌شود ، در حالی که شهر لندن خود بخش کوچکی از این کلانشهر پراکنده است.

جمعیت آن فقط 9123 نفر است و کمترین جمعیت را در انگلستان دارد.

لندن پایتخت سبز انگلیس در واقع ، تا حدی که تراکم درختانی که در هر مایل مربع قرار دارند ، زیاد است که آن را به عنوان یک جنگل مطابق تعریف سازمان ملل واجد شرایط می‌کند.

آژانس کاریز

1. قدیمی‌ترین مترو در جهان مترو لندن است که در سال 1863 برای قطارهای لوکوموتیو افتتاح شد. در سال 1890 ، با شروع کار قطارهای برقی ، این اولین سیستم مترو در جهان بود. 

2. بیگ بن این نام برج نمادین لندن نیست بیگ بن نام زنگ عظیم 13 تنی درون برج ساعت است که به نام برج الیزابت است.

3. تنها خانه واقعی مشترک که هر چهار بیتلز اعضای گروه راک انگلیس داشتند آپارتمانی در خیابان 57 گرین در نزدیکی هاید پارک بود ، جایی که آن‌ها در پاییز 1963 در آن زندگی می‌کردند.

4. چشم لندن که بلندترین چرخ و فلک در اروپا است. چشم لندن 135 متر طول و 120 متر قطر دارد. 32 کپسول دارد و 30 دقیقه طول می‌کشد که یک دور بزند. وزن کل چرخ و فلک بیش از 1000 تن است.

5. هنگامی که ملکه در کاخ باکینگهام است ، می‌توانید پرچم سلطنتی او را که از میله پرچم درحال پرواز است ، مشاهده کنید. این پرچم که Royal Standard نامیده می‌شود ، فقط باید از ساختمان‌هایی که ملکه در آنها حضور دارد به اهتزاز درآید.

6. پل برج خالی از سکنه است. شایعه شده است که پل برج خالی از سکنه است. سال‌هاست که بازدیدکنندگان ادعا می‌کنند مشاهده یک پلیس انگلیس در حال گشت زنی روی پل و یک زن سیاه پوش شبانه پرسه می‌زند.

7. رانندگان تاکسی لندن باید هر خیابان لندن را به خاطر بسپارند. Black Cabs بسیار معروف و بخشی از فرهنگ لندن است ، همه جا می‌توانید آن‌ها را ببینید. اما تبدیل شدن به یک راننده Black Cab کار چندان ساده‌ای نیست. به طور معمول ، این آموزش 2 تا 4 سال طول می‌کشد و داوطلبان باید تک به تک خیابان‌های لندن را به خاطر بسپارند.

8. یک بار خرس قطبی در رودخانه تیمز شنا کرد در سال 1251 ، پادشاه نروژ به هنری سوم یک خرس قطبی هدیه داد. هنری سوم خرس را در برج لندن نگه داشت ، یک زنجیر طولانی داشت تا بتواند در رودخانه تیمز شنا کند.

9. مجلس پارلمان بزرگترین کاخ انگلستان است. خانه‌های پارلمان ، که به طور رسمی به کاخ وست مینستر معروف است ، دارای هشت بار ، شش رستوران ، 1000 اتاق ، 100 پله ، 11 حیاط ، یک آرایشگاه و یک مکان تیراندازی با تفنگ است.

10. از هر انگلیسی روزانه در 50 دوربین نظارت خیابانی و حداقل 15 عکس از گردشگران گرفته می‌شود.

آژانس کاریز

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید